ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Επιστολή δυσαρέσκειας μαθητών προς Χαμπιαούρη για το γραπτό της Φυσικής

Μαθητές στην Πάφο, απέστειλαν ανοικτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Την δυσαρέσκεια τους εκφράζουν προς τον Υπουργό Παιδείας Κώστα Χαμπιαούρη, μέσω ανοιχτής επιστολής, ομάδα μαθητών της γ` λυκείου στην Πάφο για το θέμα της διόρθωσης του γραπτού της Φυσικής στις φετινές Παγκύπριες εξετάσεις, ζητώντας επανεξέταση της απόφασης του Υπουργείου να δοθούν όλες οι μονάδες για την άσκηση 11.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές αναφέρουν ότι η εν λόγω άσκηση «ήταν μία από τις ασκήσεις που οι πληροφορίες ήταν ξεκάθαρες και είχαμε διδαχθεί ακριβώς την ίδια μέσα στην τάξη, αφού είχε σταλεί από την επιθεώρηση της φυσικής ως εργαστηριακή άσκηση».

Επισημαίνουν μάλιστα πως ένας μαθητής ο οποίος είχε διαβάσει το συγκεκριμένο πείραμα, μπορούσε κάλλιστα να απαντήσει την άσκηση χωρίς να προβληματιστεί από τις «ασαφείς οδηγίες και επεξηγήσεις».

Επιπρόσθετα αναφέρουν πως όσα άτομα δεν κατάφεραν να λύσουν την άσκηση δεν ήταν λόγω ασάφειας, αλλά επειδή δεν είχαν διαβάσει το συγκεκριμένο πείραμα ή λόγω κάποιου λάθους στον υπολογισμό της τελικής απάντησης.

Διερωτώνται, επίσης, βάσει ποιων κριτηρίων αποφασίστηκε να δοθούν οι μονάδες στην άσκηση 11, σημειώνοντας πως είναι έκδηλο πως δύο μονάδες στις είκοσι μπορούν να στοιχίσουν τη θέση σε κάποιο μαθητή που έλυσε την άσκηση.

Επομένως, συνεχίζουν στην επιστολή τους οι μαθητές, «με αυτό τον τρόπο αδικούνται όχι μόνο οι μαθητές που έλυσαν σωστά ολόκληρη την άσκηση, αλλά και αυτοί που κατάφεραν να εξασφαλίσουν έστω και μερικές μονάδες αφιερώνοντας πολύτιμο χρόνο, καθώς εξισώνονται με όσους δεν προσπάθησαν καν να λύσουν την άσκηση».

Αν παρ’ όλα αυτά, σημειώνουν, «η απόφαση σας είναι να δοθούν οι μονάδες της συγκεκριμένης άσκησης, το δίκαιο θα ήταν να δοθούν αθροιστικά στο σύνολο των μονάδων που εξασφάλισε ο κάθε υποψήφιος, ώστε να μην θυματοποιηθεί ούτε ένας μαθητής» προσθέτοντας πως «αν στη περίπτωση που ένας μαθητής κατάφερε να γράψει 100/100 πρέπει και σε αυτόν να προστεθούν οι δέκα μονάδες (να πάρει δηλαδή 110/110) και στη συνέχεια να γίνει η αναγωγή για το βαθμό στην κλίμακα του είκοσι».

«Είμαστε σίγουροι πως εκτιμώντας τους κόπους και τη σοβαρή μελέτη στα οποία επενδύσαμε όλα τα προηγούμενα χρόνια αλλά και συναισθανόμενος την αγωνία και την αναστάτωσή μας από το συγκεκριμένο γεγονός, θα επανεξετάσετε το ζήτημα και θα ανταποκριθείτε εμπράκτως» καταλήγουν στην επιστολή τους οι μαθητές της Πάφου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ
X