ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κάλεσμα Χαμπιαούρη για διάλογο και νέες αντιδράσεις

Επιστολή προς τους φορείς της εκπαίδευσης, δεν έλαβε επιστολή η ΠΟΕΔ λέει ο Φίλιος Φυλακτού

Πρόσκληση στους φορείς της εκπαίδευσης για να προσέλθουν στο διάλογο για περαιτέρω εξορθολογισμό έστειλε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Χαμπιαούρης. Συγκεκριμένα ο υπουργός Παιδείας τους καλεί σε διάλογο την Τρίτη 24 Ιουλίου 2018 ώστε να συζητηθεί ο περαιτέρω όπως αναφέρεται εξορθολογισμός στο δημόσιο σχολείο.

Μάλιστα όπως σημειώνει ο Κώστας Χαμπιαούρης πέραν των όποιων διαφορών έχουν προκύψει τις τελευταίες μέρες τους ενώνει όλους η κοινή έγνοια για τα παιδιά και η ενίσχυση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Όπως σημειώνεται στην επιστολή το υπουργείο δηλώνει έτοιμο για αναθεώρηση αποφάσεων αν μέσα από το διάλογο προκύψει ανάγκη για αναθεώρηση τους, νοούμενου όπως αναφέρει ο υπουργός ότι αυτό δεν θα επηρεάζει την στελέχωση των σχολείων για τη νέα σχολική χρονιά.

Καταληκτικά ο κύριος Χαμπιαούρης τονίζει ότι ένας επικοδομητικός διάλογος ανάμεσα σε εκπαιδευτικές οργανώσεις, γονείς ,μαθητές και υπουργείο θα αποβεί προς όφελος του δημόσιου σχολείου.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικές οργανώσεις τόνισαν κατά την σημερινή τους δημοσιογραφική διάσκεψη ότι δεν πρόκειται να επανέλθουν στο διάλογο εάν πρώτα δεν αποσυρθούν όλες οι αποφάσεις του υπουργικού συμβουλίου για τον εξορθολογισμό.

Φίλιος Φυλακτού: Δεν πήραμε επιστολή

Η επιστολή για κάλεσμα σε διάλογο δεν αντιμετωπίστηκε θετικά από την ΠΟΕΔ. Με αναρτήσεις στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ο Πρόεδρος της οργάνωσης Φίλιος Φυλακτού ξεκαθάρισε ότι οι αυριανές κινητοποιήσεις πραγματοποιούνται κανονικά. Όπως ανέφερε η ΠΟΕΔ ενημερώθηκε για την επιστολή από τα ΜΜΕ. Ανέφερε τέλος ότι η οργάνωση συμμετέχει μόνο σε διάλογο στη ΜΕΠΕΥ και με καθαρό τραπέζι, χωρίς οποιεσδήποτε ετσιθελικές και μονομερείς αποφάσεις, όπως σημείωσε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ
X