ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τεκμηριωμένη απάντηση για τα κλιματιστικά σε σχολικές αίθουσες ζητά η Α.ΚΙ.ΔΑ

Μάλιστα διερωτάται εάν είναι οι Τεχνικές Υπηρεσίες που διαμορφώνουν πολιτική στο Υπουργείο Παιδείας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Την ορθολογιστική τεκμηριωμένη απάντηση στο αίτημα εκπαιδευτικών, γονέων και παιδιών για τοποθέτηση κλιματιστικών σε σχολικές αίθουσες, μέσα από μελέτη με επιστημονικά, σύγχρονα εργαλεία της όλης κατάσταση, όπως διαμορφώνεται στις νέες κλιματικές συνθήκες και διαμόρφωση υπεύθυνης πολιτικής θέσης τόσο από τον Υπουργό Παιδείας όσο και ευρύτερα από την Κυβέρνηση, ζητά, σε ανακοίνωσή της, η Ανεξάρτητη Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών (Α.ΚΙ.ΔΑ)

«Είναι οι Τεχνικές Υπηρεσίες που διαμορφώνουν πολιτική στο Υπουργείο Παιδείας;», διερωτάται η Κίνηση.

Αναφορικά με τη δημόσια τοποθέτηση του Διευθυντή των Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για ακαταλληλότητα των κλιματιστικών στις Αίθουσες Διδασκαλίας στα Δημοτικά Σχολεία, στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και τα Ειδικά Σχολεία, η Α.ΚΙ.ΔΑ αναφέρει ότι για χρόνια απαγόρευαν την τοποθέτηση ανεμιστήρων στις αίθουσες διδασκαλίας.

«Όταν κάποιοι Σύνδεσμοι Γονέων τους αγνόησαν και συνεργάστηκαν με τις Σχολικές Εφορείες (μπορεί και όχι) και με τις Διευθύνσεις των σχολείων (και καλά έκαναν στην προκειμένη περίπτωση) και τοποθέτησαν ανεμιστήρες σε τάξεις, δημιουργώντας προηγούμενο, οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Υπουργείο Παιδείας αναγκάστηκαν να παραδεχτούν πως όχι μόνο δεν τεκμαίρεται η απαγόρευση, αλλά επιβάλλεται να τοποθετηθούν οι ανεμιστήρες τοίχου. Και εγένετο πολιτική θέση του Υπουργείο Παιδείας. Όταν λένε ότι απαγορεύονται τα κλιματιστικά ας εξηγηθεί στους πολίτες γιατί επιτρέπεται η εγκατάσταση τους, πέρα των γραφείων, σε εργαστήρια, Αίθουσες Ειδικής Εκπαίδευσης, λυόμενες αίθουσες διδασκαλίας, Αίθουσες Πολλαπλής Χρήσης και όχι στις αίθουσες διδασκαλίας», προσθέτει.

Αναφέρει, επίσης, ότι κάτι παρόμοιο έγινε με τα στέγαστρα στην αυλή, πάνω από κομμάτι του υπαίθριου χώρου ή από γήπεδα καλαθόσφαιρας, ότι επέτρεψαν μετά από πολλές προσπάθειες την εγκατάσταση συστήματος κεντρικής θέρμανσης, αλλά «σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν εκπόνησαν, έστω, μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για ενίσχυση των υφιστάμενων σχολικών κτιρίων με θερμομόνωση ή διπλά τζάμια στα παράθυρα και τις πόρτες» .

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ
X