ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Καμπάνια για προσέλκυση Αμερικανών τουριστών

Αρχίζει ψηφιακή καμπάνια σε Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον, Βοστώνη και Φιλαδέλφεια το υφυπουργείο Τουρισμού

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Άνοιγμα στην τουριστική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών κάνει η Κύπρος. Το υφυπουργείο Τουρισμού αρχίζει τις επόμενες ημέρες ψηφιακή καμπάνια σε Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον, Βοστώνη και Φιλαδέλφεια. Απώτερος στόχος είναι να καλλιεργηθεί η αναγνωρισιμότητα στην αγορά των ΗΠΑ της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού. Συνολικά 4 εκατ. ευρώ είναι το διαθέσιμο κονδύλιο για την ψηφιακή καμπάνια του 2024 σε 30 τουριστικές αγορές.

Διαβάστε επίσης στην Οικονομική «Κ»

  1. Θα ζητηθεί νέα παράταση από Ε.Ε. για το τερματικό
  2. Στις αγορές τον Απρίλιο η Κύπρος
  3. Αυξημένο το ενδιαφέρον για ηλεκτρικά μεταχειρισμένα
  4. Στον γαστρονομικό τουρισμό η κυπριακή φυλή αγελάδας
  5. Δυσεύρετοι οι επιθεωρητές πλοίων
  6. Βήματα προς τα πίσω για την πράσινη μετάβαση
  7. Κέρδη 10,4 δισ. για τις ελληνικές τράπεζες
  8. Σε έκδοση ομολόγου 1 τρισ. προχωρεί η Ε.Ε.
  9. Αυξήσεις μισθών από ιαπωνικές επιχειρήσεις
  10. Επιμένει ο Μπάιντεν - Επιβολή φόρου 25% σε δισεκατομμυριούχους
  11. Αντιπαράθεση ΗΠΑ - Κίνας για ναυπηγεία
ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Media: Τελευταία Ενημέρωση