ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αποσύρθηκε λόγω αντιδράσεων το νέο βίντεο του ΚΟΤ

Άλλαξαν γνώμη τελικά οι υπεύθυνοι για την προσέλκυση συνεδριακού τουρισμού στην Κύπρο

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Τις προηγούμενες μέρες κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το νέο φιλμάκι που ετοίμασε ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού, το οποίο άντεξε μόλις κάποιες ώρες  καθώς τα σχόλια και οι αντιδράσεις οι οποίες εκφράστηκαν τόσο στο You Tube αλλά και οι επιφυλάξεις από εμπλεκόμενους της τουριστικής βιομηχανίας, οδήγησαν τους υπεύθυνους του ΚΟΤ να το κατεβάσουν.

Ας σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο φιλμάκι εντάσσεται στην γενικότερο σχεδιασμό του οργανισμού για προσέλκυση συνεδριακού τουρισμού στην Κύπρο. Το κόστος για την δημιουργία του δεν είναι γνωστό, καθώς δεν έγινε κατορθωτό μέχρι στιγμής παρά τις προσπάθειες της «Κ» να δοθούν περαιτέρω λεπτομέρειες για το φιλμάκι, κυρίως για το σκεπτικό του σεναρίου αλλά και τον στόχο του.

Αντί για απαντήσεις ο ΚΟΤ προχώρησε στην απόσυρση του ενώ θα πρέπει να αναμένεται ότι θα επανέλθει με καινούργια πρόταση για προώθηση του συνεδριακού και επιχειρηματικού τουρισμού στην χώρα μας.

Το σενάριο του φιλμ

Το φιλμ έχει διάρκεια τριών λεπτών και εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι ο στόχος του είναι να αναδείξει την ταυτότητα της Κύπρου μέσα από αναδρομή στο παρελθόν και να δώσει το χτες και το σήμερα της κυπριακής ιστορίας κουλτούρας και παράδοσης. Ο τρόπος που επέλεξε να το παρουσιάσει ωστόσο είναι τουλάχιστον απρόσεκτος σύμφωνα και με τις πρώτες αντιδράσεις που έχουν εκφραστεί και που κάνουν λόγο για σκηνοθεσία χωρίς συνοχή.

Κάπως έτσι βλέπουμε την πρωταγωνίστρια του βίντεο να βολτάρει χαλαρά στους αγρούς πάνω σε ένα μονοκάμπινο αυτοκίνητο και να οδηγεί ποδήλατο χωρίς κράνος. Λίγο αργότερα σε μια κουζίνα ξενοδοχείου ετοιμάζονται πυρετωδώς για την ετοιμασία του φαγητού για business meeting με κοντινό πλάνο στον σεφ ο οποίος δεν δείχνει να μαγειρεύει αν μη τι άλλο με ευχαρίστηση.

Τέλος ο θεατής βλέπει το business meeting να καταλήγει στην παραλία και τους επιχειρηματίες να χορεύουν υπό το φως των δάδων, ενώ αναγράφεται στο πλάι «mix business with pleasure». Και εκεί κλείνει και το βίντεο.

Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που διαφημιστικό σποτ του ΚΟΤ προκαλεί αντιδράσεις και αυτό είναι κάτι που ίσως θα πρέπει να προβληματίσει τον οργανισμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X