ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η Amazon θα πουλάει πλέον και αυτοκίνητα

Ο γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου έκλεισε συμφωνία με τη Hyundai

Kathimerini.gr

Η Amazon, ο γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου που ξεκίνησε με τη φιλοδοξία να γίνει το «κατάστημα των πάντων», κάνει ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο της, προσθέτοντας ένα νέο προϊόν στο «καλάθι» της: τα αυτοκίνητα. Aπό το 2024, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ θα μπορούν να περιηγούνται στην πλατφόρμα και να αγοράζουν οχήματα της Hyundai, στην πρώτη συμφωνία του είδους με αυτοκινητοβιομηχανία. «Αυτή η νέα εμπειρία αγορών θα δημιουργήσει έναν άλλο τρόπο για τους αντιπροσώπους να αποκτήσουν επίγνωση της επιλογής τους και να προσφέρουν ευκολία στους πελάτες τους», ανέφερε η Amazon σε σχετική ανάρτηση. Από τότε που ξεκίνησε ως «διαδικτυακός βιβλιοπώλης», το 1994, η εταιρεία έχει επεκταθεί σε πολλούς τομείς, όπως το cloud computing και οι χρηματοοικονομικές και ιατρικές υπηρεσίες. Το τελευταίο διάστημα, είχε αρχίσει να κινείται στον χώρο του αυτοκινήτου, προσφέροντας εικονικούς εκθεσιακούς χώρους για ορισμένες μάρκες και εργαλεία σύγκρισης τιμών, όπως επίσης ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτου.

«Οι πελάτες βλέπουν πόσο εύκολο είναι να αγοράσεις προϊόντα στην Amazon και θέλουν την ίδια ευκολία όταν αγοράζουν αυτοκίνητο», δήλωσε ο Χοσέ Μουνιόζ, διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Motor στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Αντζελες. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να αναζητήσουν στον ιστότοπο της Amazon τα διαθέσιμα οχήματα στην περιοχή τους με βάση το μοντέλο, το χρώμα και τα χαρακτηριστικά που προτιμούν, και στη συνέχεια να ολοκληρώσουν τη διαδικασία χρησιμοποιώντας τις επιλογές πληρωμής και χρηματοδότησης που έχουν επιλέξει. Ως μέρος της συνεργασίας των δύο εταιρειών, η Hyundai από το 2025 θα συμπεριλάβει την τεχνολογία Alexa της Amazon στα αυτοκίνητά της.

Η δυνατότητα επιλογής οχήματος μέσω Διαδικτύου δεν είναι κάτι νέο. Πολλοί έμποροι αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μια ποικιλία από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα. Η νέα συμφωνία, ωστόσο, υπογραμμίζει μεταξύ άλλων πώς μετασχηματίζεται στη μετά COVΙD εποχή η παραδοσιακή εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διεύρυναν τα προγράμματα παράδοσης κατ’ οίκον λόγω των εκτεταμένων lockdowns, ενώ οι έμποροι εμπλούτισαν τους ιστότοπούς τους για να βοηθήσουν τους πελάτες να περιηγηθούν εικονικά στους εκθεσιακούς χώρους τους. Η Hyundai είπε ότι αρχικά μόνο 15 έως 20 έμποροι θα μπορούν να πουλήσουν τα οχήματά της μέσω Amazon, αλλά ο αριθμός θα αυξηθεί μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. «Θα μας βοηθήσει να πουλήσουμε περισσότερα αυτοκίνητα; Ναι, το πιστεύουμε», λέει ο Mουνιόζ. Η Amazon, από την πλευρά της, αναμένει να αυξήσει τις προσφερόμενες μάρκες αυτοκινήτων που διατίθενται μέσω της πλατφόρμας έως το τέλος του επόμενου έτους.

Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές «αγκαλιάζουν» την ιδέα να παρακάμψουν τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για νεότερα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων. Οι πελάτες συνήθως μισούν τη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου, με τις περισσότερες έρευνες να δείχνουν ότι η εμπειρία της αντιπροσωπείας βρίσκεται στην κορυφή με τις δυσάρεστες εμπειρίες των ανθρώπων, γράφει το Verge. Η Tesla βοήθησε να ξεκινήσει μια νέα διαδικασία, στην οποία οι πελάτες αγοράζουν τα οχήματά τους απευθείας μέσω του ιστότοπου της εταιρείας. Σαράντα οκτώ πολιτείες των ΗΠΑ σημειωτέον έχουν νόμους που περιορίζουν ή απαγορεύουν στους κατασκευαστές να πωλούν οχήματα απευθείας στους καταναλωτές. Η συμφωνία Amazon – Hyundai παρακάμπτει προσεκτικά αυτό το ζήτημα, διασφαλίζοντας ότι οι αντιπρόσωποι παραμένουν κρίσιμο μέρος της διαδικασίας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση