ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Telia & Pavla BBDO - 40 Χρόνια απαντάμε στις προκλήσεις με επιτυχίες και δημιουργικότητα

Οι καταναλωτές είναι πολύ πιο ενημερωμένοι σήμερα, συχνά γνωρίζουν περισσότερα για ένα προϊόν από τους ίδιους τους πωλητές

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η Telia & Pavla BBDO πρόσφατα συμπλήρωσε 40 χρόνια στον χώρο της διαφήμισης. Πού οφείλεται η επιτυχημένη διαδρομή της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια;

Είμαστε αληθινά υπερήφανοι για το 40χρονο ταξίδι μας αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό μας κατόρθωμα. Το να αγγίξεις το ορόσημο των σαράντα ετών είναι εντυπωσιακό επίτευγμα για κάθε εταιρεία, για εμάς ωστόσο δεν μετράει ο αριθμός των ετών αλλά το τι κερδίσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Τη φήμη που έχουμε χτίσει, τις ιστορίες επιτυχίας που δημιουργήσαμε για τους πελάτες μας και το γεγονός ότι ήμασταν οι πρώτοι που ανεβάσαμε τον πήχη στο διεθνές επίπεδο για την αγορά μας. Γιατί ήμασταν η πρώτη εταιρεία στην Κύπρο που συνδέθηκε με ένα παγκόσμιο δίκτυο -την BBDO το 1990- μόλις οκτώ χρόνια μετά την ίδρυση της TELIA & PAVLA. Αυτό το μοναδικό ιστορικό γεγονός λέει πολλά για το ποιοι είμαστε και τι έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα σε αυτή την αγορά.

Η σημερινή ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει τις συνήθειες των καταναλωτών;

Χωρίς καμιά αμφιβολία. Οι καταναλωτές είναι πολύ πιο ενημερωμένοι σήμερα, συχνά γνωρίζουν περισσότερα για ένα προϊόν από τους ίδιους τους πωλητές ή τους retailers. Μελετούν και παρακολουθούν κριτικές για προϊόντα και υπηρεσίες σε άρθρα και βίντεο, κάτι που τους επιτρέπει να παίρνουν πιο έξυπνες αποφάσεις αγορών.

Αυτό αποτελεί μεγάλη απειλή για τους παραδοσιακούς εμπόρους, καθώς συχνά χρησιμοποιούνται μόνο ως μέσο για να δουν οι καταναλωτές από κοντά και να δοκιμάσουν κάτι που σκοπεύουν να αγοράσουν στο διαδίκτυο. Οι έμποροι λιανικής πρέπει να κάνουν τεράστιες προσαρμογές στον καθημερινό τρόπο λειτουργίας τους, προκειμένου να μην χάσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές του σήμερα. Δεν μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως πριν και να περιμένουν διαφορετικά αποτελέσματα.
Η TELIA & PAVLA BBDO διαθέτει την τεχνογνωσία και μια πληθώρα επιτυχημένων case studies, μέσω της βάσης δεδομένων και παροχής γνώσης της BBDO, που μπορούν να βοηθήσουν τους retailers να κάνουν τα απαραίτητα βήματα για να πετύχουν και στην ψηφιακή εποχή.

Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που καθορίζουν μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια;

Δεν αρκεί πλέον να είσαι μόνο ενημερωτικός στη διαφήμιση, να επικεντρώνεσαι μόνο στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών και πληροφοριών που σχετίζονται με ένα προϊόν. Πρέπει -πρώτο και κύριο- να ψυχαγωγείς για να τραβήξεις την προσοχή του κοινού σου. Να τολμήσεις το διαφορετικό, το φρέσκο, να δημιουργήσεις μια ιστορία που θα κάνει τους ανθρώπους να αισθανθούν κάτι για το brand σου μέσω επίκλησης των συναισθημάτων. Τέλος, πρέπει να προκαλέσεις κάποιου είδους δράση ή αντίδραση. Χωρίς όλα τα παραπάνω, πιθανότατα δεν θα υπάρχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα πωλήσεων.

Πολλοί ρωτούν «Γιατί δεν χρησιμοποιείτε περισσότερο χιούμορ; Αυτός είναι ο τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή!» και σε μεγάλο βαθμό αυτό είναι αλήθεια. Σίγουρα μια διασκεδαστική διαφήμιση με χιούμορ μπορεί να κάνει το κοινό να γελάσει. Ελκύει την προσοχή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνει πάντα καλό στις πωλήσεις ή στο χτίσιμο του brand. Γιατί; Σκεφτείτε το ως εξής: μπορούμε να γελάμε με τους κωμικούς και τα αστεία τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τους θέλουμε ως μέρος της ζωής μας. Δεν θέλουμε να τους πάρουμε μαζί μας στο σπίτι ως μόνιμους φίλους ή συντρόφους μας. Το ίδιο συμβαίνει με τα brands και τις διαφημίσεις τους.

Η επικοινωνία πρέπει πάντα να ταιριάζει και να ταυτίζεται με το συγκεκριμένο κοινό στο οποίο στοχεύουμε και με το οποίο επικοινωνούμε. Είναι μια εξελιγμένη, επιστημονική και στρατηγική διαδικασία αυτή που δημιουργεί επιτυχημένη διαφημιστική επικοινωνία για ένα brand. Γιατί κάθε brand έχει (ή πρέπει να έχει) τη δική του ταυτότητα, τον δικό του χαρακτήρα και στυλ και η επικοινωνία του πρέπει να αντανακλά και να βασίζεται σε αυτόν ακριβώς τον χαρακτήρα.

Το σημερινό οικονομικό περιβάλλον είναι ευμετάβλητο και ο ανταγωνισμός έντονος. Πώς διαμορφώνονται οι προκλήσεις του κλάδου αλλά και οι στόχοι της Telia & Pavla BBDO στη νέα εποχή;

Πιστεύω ότι δεν έχουμε δει τα χειρότερα από την οικονομική ύφεση που μας πλησιάζει γοργά. Ο πληθωρισμός είναι υψηλός αλλά οι καταναλωτές δεν έχουν «σφίξει» ακόμη το ζωνάρι. Τουλάχιστον όχι αναλόγως της αύξησης του κόστους ζωής. Οι υψηλές τιμές και τα υψηλά επιτόκια συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία. Αυτό, σε συνδυασμό με τη δυσκολία λήψης δανείων ή οικονομικής βοήθειας από τις τράπεζές μας, μπορεί να οδηγήσει στην «τέλεια καταιγίδα» που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφική για την αγορά μας το 2023.

Όμως εμείς ως οργανισμός, έχουμε συνηθίσει να προσαρμοζόμαστε σε καταστάσεις κρίσης και έχουμε μάθει πώς να αντιδρούμε γρήγορα και αποφασιστικά. Επίσης, έχουμε παρατηρήσει ότι κάθε κρίση και οικονομική ύφεση αποκαλύπτει νέες ευκαιρίες παρά το αναμενόμενο… πανδαιμόνιο. Θα είμαστε σε επιφυλακή και θα αναζητούμε τέτοιες ευκαιρίες και αυτές οι ίδιες ευκαιρίες θα μας αναζητήσουν, λόγω ακριβώς της φήμης που αναφέραμε πριν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X