ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Θεατρικές παραγωγές για παγκόσμιους θεατές on demand

«Θεατρική» παραγωγή του Netflix, η οποία αποτελεί μια ειδικά διαμορφωμένη εκδοχή της παράστασης του Μπρόντγουεϊ «American Son»

Kathimerini.gr

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΝΟΥΔΟΥ

Η μαγεία του θεάτρου πηγάζει από το γεγονός πως οι ηθοποιοί «κατοικούν» τον ίδιο χώρο με τους θεατές. Ωστόσο, η δημοφιλία προγραμμάτων όπως το «National Τheatre Live» του Εθνικού Θεάτρου της Αγγλίας ή το «The Met: Live» της Μητροπολιτικής Οπερας της Νέας Υόρκης αποδεικνύει πως το κινηματογραφημένο θέατρο (ή η όπερα) δεν είναι απλώς ποιοτικό σινεμά. Υπεύθυνοι για την επιτυχία τέτοιου είδους εγχειρημάτων είναι, σε μεγάλο βαθμό, οι εξειδικευμένοι σκηνοθέτες. Η δουλειά τους όμως δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα εάν δεν προϋπήρχε το «κατάλληλο» κοινό: λάτρεις του θεάτρου ή της όπερας που δεν μπορούν, για πρακτικούς ή οικονομικούς λόγους, να παρακολουθήσουν μια παράσταση και συμβιβάζονται με μια ζωντανή ή μαγνητοσκοπημένη μετάδοση.

Σε αυτό το κοινό απευθύνεται η πρώτη μεγάλης κλίμακας «θεατρική» παραγωγή του Netflix, η οποία αποτελεί μια ειδικά διαμορφωμένη εκδοχή της παράστασης του Μπρόντγουεϊ «American Son» σε σκηνοθεσία του Kenny Leon. Σύμφωνα με την πρωταγωνίστριά της, Κέρι Ουάσινγκτον, στόχος είναι η δημιουργία ενός κινηματογραφικού-θεατρικού υβριδίου, το οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εκατομμύρια συνδρομητές του Netflix ανά τον κόσμο, όπως συνέβη ήδη με το πρόσφατο μουσικοθεατρικό σόου του Μπρους Σπρίνγκστιν στη Νέα Υόρκη. Και αν η φράση «theatre on demand» προκαλεί ανησυχία σε όσους θεωρούν πως το θέατρο ενδέχεται να χάσει κάτι από την αυθεντικότητά του, καθώς σκηνοθέτες και ηθοποιοί θα επιχειρούν να προσελκύσουν το διεθνές τηλεοπτικό κοινό αδιαφορώντας για τους «πραγματικούς» θεατές τους, οι πιο αισιόδοξοι θεατρόφιλοι εκτιμούν πως η εξοικείωση ενός ευρύτερου ακροατηρίου με το σύγχρονο θεατρικό γίγνεσθαι δεν μπορεί παρά να έχει θετικό αντίκτυπο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Θέατρο-Χορός: Τελευταία Ενημέρωση

X