ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 22:54
24°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Χρίστος Ζαβός

Το πρωτάθλημα του καλοκαιριού

Του Χρίστου Ζαβού

Του Χρίστου Ζαβού

Δεν είναι μυστικό, ούτε και λογίζεται ως σύγχρονη αντίληψη, αντιθέτως όλοι οι σχετικοί με τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις γνωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια, δεκαετίες, ότι η επικοινωνία αποτελεί πλέον θεμελιώδες στοιχείο στη λειτουργία του όποιου φυσικού ατόμου ή ομίλου. Από τον κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση και η μπίζινα του ποδοσφαίρου, ιδιαίτερα δε τους καλοκαιρινούς μήνες οπότε και η αγωνιστική δράση είναι από λειψή έως ανύπαρκτη.

Το καλοκαίρι επίσης περιλαμβάνει και μια ιδιαιτερότητα που δεν την λες ανούσια. Αντιθέτως είναι πέρα για πέρα σημαντική ως προς τη σχέση της ομάδας με τους οπαδούς της αλλά και τους αντιπάλους. Η ιδιαιτερότητα αυτή σχετίζεται με τις μεταγραφές και κατ’ επέκταση με την θέληση ή την δυνατότητα της διοίκησης και των προπονητών να ενισχύσουν το σύνολο τους. Παίρνει μάλιστα τέτοιες διαστάσεις που δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τέτοια εποχή ανακηρύσσουμε πρωταθλητές, απλά και μόνο από το ποια εξέλιξη έχει ο προγραμματισμός των ομάδων. H κόντρα τέτοια εποχή μεταφέρεται από τον αγωνιστικό χώρο, στην επικοινωνία, στους υπολογιστές και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Αυτή ακριβώς η αντιπαλότητα μεγεθύνεται, γιγαντώνεται όταν στο μεταγραφικό παζάρι παρατηρείται σύγκρουση μεταξύ των αντιπάλων. Και στην προκειμένη περίπτωση από το φετινό καλοκαίρι δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο αφού ΑΠΟΕΛ και Ομόνοια φρόντισαν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον στο μέγιστο βαθμό ως προς το πώς κινούνται ή θα κινηθούν στο μεταγραφικό παζάρι.

Γιατί το πρωτάθλημα του καλοκαιριού, θέλοντας ή μη, αποτελεί βασικό κομμάτι στη λειτουργία της όποιας ομάδας

Η περίπτωση των Ακιντόλα, Ουζόχο ακόμη και Παπουλή, που ενέπλεξε Απόλλωνα και Ομόνοια, έχουν διαμορφώσει ένα άτυπο πρωτάθλημα μέσα από το οποίο αναδεικνύονται νικητές και ηττημένοι. Και όταν μιλάμε για αντιπαλότητα, η κάθε ομάδα είναι υποχρεωμένη, όπως οι προπονητές στο γήπεδο, να οχυρωθεί στην τακτική και να προβεί σε ελιγμούς για το ποιος θα κερδίσει τις εντυπώσεις, επιβάλλοντας την ισχύ της. Επί τούτου, οι εμπνευστές της επικοινωνιακής πολιτικής του κάθε κλαμπ, θα πρέπει ν’ αναλαμβάνουν καθήκοντα μεγάλης σημασίας, τόσης, όσο αυτά των προπονητών κατά τη διάρκεια ενός πρωταθλήματος. Όποια ομάδα υποτιμά τις τακτικές επικοινωνίας, απλώς αποτυγχάνει να δημιουργήσει τη δυναμική που θα τη συνοδεύσει με την έναρξη του πρωταθλήματος, φθείροντας ταυτόχρονα τις σχέσεις της με τους ίδιους τους οπαδούς. Γιατί το πρωτάθλημα του καλοκαιριού, θέλοντας ή μη, αποτελεί βασικό κομμάτι στη λειτουργία της όποιας ομάδας. Από τη Ρεάλ Μαδρίτης μέχρι και το τελευταίο κλαμπ που ισχυρίζεται ότι ταυτίζεται με τον επαγγελματισμό στο ποδόσφαιρο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ