ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η πολιτική δημιουργικότητα ως εκλογικό πλεονέκτημα

*Του Νίκου Γ. Σύκα

Στην πορεία προς τις Προεδρικές του 2018, η δημιουργικότητα αποτελεί το άλφα και το ωμέγα του προεκλογικού αγώνα… Από την εξαγγελία της υποψηφιότητας μέχρι και τα τελευταία εικοσιτετράωρα πριν την κάλπη.

Η δημιουργικότητα γεφυρώνει την Προεκλογική με την Πολιτική… Από τον λόγο, τις πράξεις και το όραμα του πολιτικού μέχρι την εκπλήρωση των ρεαλιστικών στόχων και προσδοκιών του εκλογικού σώματος.

Από την προορατική δημιουργικότητα για τον εντοπισμό των προβλημάτων ώστε να αποφεύγονται σοβαρές οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις μέχρι τις πρωτοβουλίες που προάγουν τη συμμετοχή, τη διαφάνεια και τη λογοδοσία… Από τη δημιουργία σημαντικής νέας αξίας μέχρι την ανάπτυξη νέων λύσεων για τα κοινωνικά προβλήματα… Από την ενθάρρυνση του επιχειρείν μέχρι την τόνωση της απασχόλησης… Από τα σχέδια για την αποκατάσταση της ζημιάς από την οικονομική κρίση μέχρι τις ενέργειες για τη μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων… Από τη δημιουργία μεταρρυθμιστικών καινοτομιών μέχρι την επιτάχυνση των διαρθρωτικών αλλαγών.

Από τις σωστές στρατηγικές επιλογές και τις ευρύτερες συνεργασίες στην εκμετάλλευση του φυσικού αερίου στην κυπριακή ΑΟΖ μέχρι την ενίσχυση της ασφάλειας και του διεθνούς ρόλου της χώρας μας… Από τη χάραξη στρατηγικής η οποία θα προκαλέσει κόστος στην Τουρκία για τη συνεχιζόμενη παράνομη κατοχή μέχρι την επιστημονική τεκμηρίωση της βιωσιμότητας της λύσης του κυπριακού.

Από την εικόνα, την αξιοπιστία και την πειστικότητα του υποψήφιου μέχρι την πολυσυλλεκτικότητα και την προσέλκυση ανένταχτων ψηφοφόρων… Από το βαθμό εγγύτητας με τους απλούς πολίτες μέχρι την ανοιχτή προσέγγιση και το διάλογο με τους ψηφοφόρους χωρίς a priori αποκλεισμούς.

Η δημιουργικότητα ανακαλύπτει νέα σημεία διαφοροποίησης… Από τη διακριτή στρατηγική τοποθέτηση μέχρι την κεντρική δημιουργική ιδέα της καμπάνιας… Από την περιπλοκότητα του πολιτικού τοπίου μέχρι την απλότητα και τη μοναδικότητα του προεκλογικού μηνύματος.

Από τα πολλαπλά κανάλια αμφίδρομης επικοινωνίας με συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού μέχρι τη μετατροπή των likes σε ψήφους… Από τις καινοτόμες τακτικές στόχευσης ψηφοφόρων και την παροχή σε αυτούς την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους μέχρι την άντληση ψήφων από τη μεγάλη δεξαμενή της αποχής.

H δημιουργική επικοινωνία μπορεί να:

α)Ενισχύσει το ηγετικό προφίλ του υποψήφιου και β)μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο της προεκλογικής εκστρατείας.

Οι πιο αποτελεσματικοί πολιτικοί είναι δημιουργικοί – στην επίλυση διαφορών, στις διαπραγματεύσεις, στην αντίδραση σε απρόσμενες κρίσεις. Η πολιτική δημιουργικότητα λειτουργεί ως καταλύτης της αλλαγής.

NΙΚΟΣ Γ. ΣΥΚΑΣ
Σύμβουλος Στρατηγικής & Καινοτομίας

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Προσωπικότητες στην ''Κ'': Τελευταία Ενημέρωση

X