ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Νέες Τάσεις στο Πνεύμα των Καιρών: Η Βιωσιμότητα της Βιομηχανίας της Μόδας στη Νέα Εποχή

Η συζήτηση έγινε στα πλαίσια του Digital Agenda Cyprus Summit 2020

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Με το πέρας της παρουσίασης της, η Λαίδη Kinvara Balfour στα πλαίσια του συνεδρίου ψηφιακής εποχής, Digital Agenda Cyprus Summit 2020, την Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου, συζήτησε με την Διευθύνουσα Σύμβουλο της DeLeMa/McCann Cyprus, κα Δέσπω Λευκαρίτη τη θεματική ενότητα «Νέες Τάσεις στο Πνεύμα των Καιρών: Η Βιωσιμότητα της Βιομηχανίας της Μόδας στη Νέα Εποχή».

Τα ΜΚΔ «έδωσαν σε όλους φωνή»

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της συζήτησης, «τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν σε όλους φωνή». Ο κάθε χρήστης έχει πλέον την δυνατότητα να προβάλει τον εαυτό του, και ως επακόλουθο να υπάρχει η ποικιλομορφία στη ροή των χρηστών, καθώς ο καθένας από εμάς έχει τη δική του προσωπικότητα. Παράλληλα, η ροή στα ΜΚΔ του κάθε χρήστη διαφέρει, αφού όπως η Λαίδη Balfour σημείωσε, όλοι μας έχουμε ξεχωριστά ενδιαφέροντα και αισθητική.

Όπως ξεχώρησε η κα Λευκαρίτη κατά την παρουσίαση της κας Balfour, πλέον οι «παραδοσιακοί» influencers διαφέρουν από τους σύγχρονους, καθώς στο παρελθόν ένας influencer θεωρείτω να είναι κάποιος που δούλευε στην βιομηχανία της μόδας ή ήταν διάσημος και προβαλλόταν από τα περιοδικά.

Με τη σειρά της η Λαίδη Balfour πρόσθεσε ότι στο παρελθόν αυτό για παράδειγμα γινόταν σε εβδομαδιαία βάση, όποτε δηλαδή κυκλοφορούσε νέο τεύχος κάποιου περιοδικού, ενώ σήμερα γίνεται πολύ πιο άμεσα, λόγω των ΜΚΔ.

Μέσω της πανδημίας, όπως ανέφερε, έχουν διαφοροποιηθεί οι δημιουργοί περιεχομένου, ενώ παράλληλα υπάρχει και η τάση διαφοροποίησης της χρησιμότητας κάθε ΜΚΔ.

Το «φαινόμενο» TikTok

Η κα Λευκαρίτη σημείωσε ότι σε ότι αφορά την δημοτικότητα των ΜΚΔ στη Κύπρο, πρώτο βρίσκεται το Facebook, δεύτερο το Instagram και τρίτο το Twitter, με το TikTok να μην έχει κερδίσει ακόμη το κυπριακό κοινό.

Από την πλευρά της η Λαίδη Balfour αναφέρθηκε στο ότι η πλατφόρμα αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο, ενώ σημείωσε ότι αυτή έγινε χώρος για την έκφραση των νέων, με αποτέλεσμα να κερδίσει γρήγορα εκατομμύρια χρηστών.

Κατά την ίδια το Instagram είναι ένα «οπτικό μέσο», το Twitter ένα «λεκτικό μέσο», το Facebook ένα μέσο για όλες τις θεματικές, ενώ από την άλλη το TikΤοκ έχει κερδίσει τη νεολαία, αποτελώντας την πλατφόρμα για την «ελευθερία της έκφρασης», όπως για παράδειγμα την έκφραση θέσεων για το θέμα της ισότητας και το κίνημα Black Lives Matter. Οι άνθρωποι όπως ανέφερε η Λαίδη Balfour, όχι μόνο στις ΗΠΑ αλλά σε όλο τον κόσμο, «επιζητούν απεγνωσμένα να ακουστούν».

Η διαφοροποίηση των brands

Σε ερώτημα της κας Λευκαρίτη για την παρούσα κατάσταση στη μόδα, η Λαίδη Balfour επισήμανε ότι η πανδημία θα ξεκαθαρίσει τα «χλωρά» brands από τα «ξερά», δίνοντας μερικά σημεία στα οποία ένα νέο ή υπάρχον brand μπορεί να βασιστεί όχι μόνο για να κρατήσει τους υφιστάμενους πελάτες του, αλλά και για να τους αυξήσει.

Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι καθοριστικό ρόλο θα παίξει η αφοσίωση των πελατών σε ένα brand καθώς αυτοί θα επιλέξουν να επενδύσουν στην ποιότητα, την εμπιστοσύνη και τη δημιουργικότητα.

«Πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι λόγω της παρούσας κατάστασης θα προσπαθήσουν να αγοράσουν προϊόντα που θα τους κάνουν χαρούμενους, ειδικά κατά την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων», υπογράμμισε η Λαίδη Balfour. «Σε αυτό θα βοηθήσουν σίγουρα τα ΜΚΔ, εξάλλου είμαστε όλοι καταναλωτές», κατέληξε.

Τα ΜΚΔ και η παραπληροφόρηση

Κλείνοντας, η κα Λευκαρίτη συζήτησε το θέμα της παραπληροφόρησης που επικρατεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Λαίδη Kinvara Balfour αναφέρθηκε στον τρόπο που παρουσιάζονται οι ειδήσεις σε αυτές τις πλατφόρμες και τις ταινίες που κυκλοφόρησαν το τελευταίο διάστημα, περιγράφοντας τα προβλήματα και τους φόβους που εγκυμονούν στα ΜΚΔ.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση

X