ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Συνεργασία Facebook με τη Ray-Ban για έξυπνα γυαλιά

Δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να ακούν μουσική, να απαντούν σε τηλεφωνήματα, να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο

Kathimerini.gr

Tο Facebook κυκλοφόρησε τα πρώτα του έξυπνα γυαλιά σε συνεργασία με την εταιρεία EssilorLuxotica, τη μητρική εταιρεία της Ray-Ban, κάνοντας έτσι ένα βήμα για την υλοποίηση του στόχου του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης να προσφέρει πραγματικές δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας στους χρήστες του.

Τα γυαλιά, με την ονομασία «Ray-Ban Stories», σε 20 διαφορετικά στυλ και με αρχική τιμή 299 δολάρια, επιτρέπουν στους χρήστες να ακούν μουσική και podcast, να απαντούν σε τηλεφωνήματα, να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζονται με άλλους χρήστες του Facebook με τη βοήθεια μιας συνοδευτικής εφαρμογής. Τα γυαλιά διαθέτουν δύο κάμερες, δύο μικροσκοπικά ηχεία, τρία μικρόφωνα και μικροεπεξεργαστή Snapdragon. Φορτίζονται μέσω καλωδίου USB-C σε περίπου έξι ώρες και, για τη χρήση τους, πρέπει να συνδεθούν σε λογαριασμό Facebook. Μπορούν να τραβήξουν έως 35 βίντεο των 30 δευτερολέπτων ή 500 φωτογραφίες, που στη συνέχεια μεταφορτώνονται ασύρματα στη συνοδευτική εφαρμογή, η οποία τα κρυπτογραφεί. Στη συνέχεια, μέσω του Facebook View, ο κάτοχος των γυαλιών μπορεί να μοιραστεί αυτό το περιεχόμενο με άλλους. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να αποθηκευθούν στο τηλέφωνο του χρήστη πέραν της ειδικής εφαρμογής του Facebook. 

Το Facebook έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στο πεδίο της εικονικής και της επαυξημένης πραγματικότητας – virtual (VR) και augmented reality (AR) αντίστοιχα. Ο επικεφαλής επιστήμονάς του είχε δηλώσει πέρυσι ότι η εταιρεία απέχει πέντε έως δέκα χρόνια από το να φέρει στην αγορά «αληθινά» γυαλιά AR, τα οποία θα προβάλλουν εικονικά αντικείμενα πάνω στον πραγματικό κόσμο. Ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία δουλεύει για τη δημιουργία ενός κοινού εικονικού περιβάλλοντος (metaverse), το οποίο θα διαδεχθεί το σημερινό Διαδίκτυο. Οπως είπε, τα έξυπνα γυαλιά θα αποτελέσουν απαραίτητο εργαλείο για μια τέτοια εξέλιξη.

Τα γυαλιά περιλαμβάνουν επίσης έναν προαιρετικό ψηφιακό βοηθό (Facebook Assistant) που επιτρέπει στον χρήστη να τραβάει με αυτά φωτογραφίες και βίντεο μόνο με φωνητικές εντολές. Ακόμη, το Facebook έκανε γνωστό ότι δεν θα προβάλλονται διαδικτυακές διαφημίσεις μέσω των γυαλιών.

Τέλος, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρησιμοποιεί χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών το περιεχόμενο των φωτογραφιών και βίντεο που θα τραβούν τα έξυπνα γυαλιά. Σημειώνεται ότι οι άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας (Amazon, Google, Microsoft, Apple κ.ά.) αναπτύσσουν παρόμοια έξυπνα γυαλιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Από ψηφιακό χώρο συνάντησης του κοινωνικού μας κύκλου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν να μετατρέπονται όλο και περισσότερο ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Τη στιγμή που υπάρχει μια ομαδική συνομιλία για το κάθε τι, πώς μπορούμε να κάνουμε υγιή χρήση των τσατ χωρίς να χάνουμε ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Δεν σχετίζεται η παγκόσμια εξάπλωση του Facebook με τα ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Ιντερνετ ...
ΠΗΓΗ: Reuters
 |  SOCIAL
X