ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 17:44
32°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Social

Το Facebook απέρριψε ρύθμιση για περισσότερο έλεγχο των ειδήσεων στα newsfeeds

ΠΗΓΗ: Reuters

Σε πρόταση της Αυστραλιανής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Καταναλωτών.

To Facebook απέρριψε σύσταση της αυστραλιανής ρυθμιστικής αρχής για μεγαλύτερη έλεγχο επί της ισχύος της διαφήμισης του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά αλλά και επί της κατάταξης των ειδησεογραφικών άρθρων στις αρχικές σελίδες των χρηστών (newsfeed).

Η πρόταση της Αυστραλιανής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Καταναλωτών (ACCC) και η νέα ρυθμιστική αρχή, υπεύθυνη για την «αστυνόμευση» τεχνολογικών κολοσσών, παρακολουθείται στενά σε άλλες χώρες καθώς οι κυβερνήσεις επιδιώκουν να ελέγξουν την εξουσία τους.

«Οι άνθρωποι, όχι οι ρυθμιστικές αρχές, θα πρέπει να αποφασίσουν τι βλέπουν στις ειδήσεις τους», απάντησε το Facebook μέσω επιστολής 76 σελίδων που συντάχθηκε την 3η Μαρτίου και κοινοποιήθηκε σήμερα μέσω email στο πρακτορείο Reuters.

«Η δημιουργία ρύθμισης η οποία θα κατατάσσει τις ειδήσεις για το Facebook δεν είναι μια αναλογική ρύθμιση, αποτελεσματική για να αντιμετωπίσει τις μακροχρόνιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ορισμένοι Αυστραλοί εκδότες», αναφέρει μεταξύ άλλων το Facebook.

Λέγεται πως η Επιτροπή υποτίμησε το επίπεδο του ανταγωνισμού στην αγορά των διαδικτυακών διαφημίσεων στην Αυστραλία, ενώ έκανε λάθος στην εκτίμησή της ότι το σύνολο και η ανάλυση των δεδομένων των χρηστών από το Faceboo, κατέστησαν το μέσο ισχυρό.

Η ACCC ισχυρίζεται ότι η τεράστια δύναμη που κατέχουν εταιρίες όπως η Google στην αγορά επιχειρήσεων - η οποία κατέχει το 94% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο στην Αυστραλία - μέσω των αδιαφανών μεθόδων ταξινόμησης διαφημίσεων τους έχουν και την ικανότητα αλλά και τα κίνητρα να ευνοούν τις επιχειρήσεις τους έναντι των διαφημιζόμενων.

Στις προκαταρκτικές συστάσεις που υπόκεινται σε αλλαγές, η ACCC δήλωσε ότι η νέα ρυθμιστική αρχή θα πρέπει να έχει εξουσίες ώστε να μπορεί να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ταξινομούν διαφημίσεις και ειδησεογραφικά άρθρα. Ευπρόσδεκτη ήταν η πρόταση για την NewsMediaWorks, μια ομάδα που εκπροσωπεί τους εκδότες ειδήσεων της Αυστραλίας, οι οποίοι δήλωσαν ότι οι διαδικτυακές πλατφόρμες κερδίζουν αδίκως από τη διανομή των ιστοριών τους.

Από την πλευρά του το Facebook ισχυρίστηκε ότι οι «αντίπαλοί» του φοβούνται τον ανταγωνισμό. «Οι προκαταρτικές εκθέσεις επικεντρώνονται σχεδόν αποκλειστικά στην προστασία συγκεκριμένων εκδοτών από τον ανταγωνισμό», σχολίασε το Facebook.

Η Αυστραλία, η οποία έχει θεσπίσει νόμους που αναγκάζουν τις εταιρίες τεχνολογίας να βοηθήσουν την αστυνομία ώστε να έχει πρόσβαση στα δεδομένα χρηστών εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών σχετικά με τη διανομή των λεγόμενων «ψεύτικων ειδήσεων» και διέταξε την έρευνα από την ΑCCC ως ένα μέρος των ευρύτερων μεταρρυθμίσεων για τα μέσα ενημέρωσης το 2017.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ