ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 22:04
13°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Geek

Οι «Gamechangers» και ο σύγχρονος καταναλωτής

Newsroom K

Τις νέες αυτές παραγματικότητες άλλα και τις προκλήσεις στη νέα εποχή απασχόλησαν οι ομιλίες των Daniel Bobroff και Ken Hughes στο 2ο συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit

Τις νέες προκλήσεις αλλά και τις πραγματικότητες που δημιουργούνται με ραγδαίους ρυθμούς στους τομείς τις επιχειρηματικότητας αλλά και της κουλτούρας της νέας δυναμικής γενιάς καταναλωτών συζήτησαν κατά τη δεύτερη ημέρα του Digital Agenda Cyprus Summit, οι Daniel Bobroff και Ken Hughes. Σε έναν κόσμο που αλλάζει ταχύτατα, η καινοτομία και η επικοινωνία αποτελούν το «διαβατήριο» για τη νέα εποχή υποστήριξαν οι δυο ομιλητές. το δεύτερο τεχνολογικό συνέδριο Digital Agenda Cyprus Summit διοργάνωσε ο όμιλος SPP MEDIA και η εφημερίδα «Η Καθημερινή» το διήμερο 15-16 Οκτωβρίου.

Υπερασπίσου την καινοτομία

Αναφερόμενος στα πρώτα του βήματα στο χώρο της δημιουργίας πλατφόρμων παιχνιδιών ο κ. Bobroff ξεκίνησε την ομιλία του με τα λόγια του Steve Jobs «μην χάνεις την πίστη σου», όταν ο ίδιος βρισκόταν σε μια περίοδο που όλα φαινόντουσαν να πηγαίνουν εναντίον του. Στην εποχή που ζούμε, απαραίτητο είναι να «ανιχνεύεις» τις ανάγκες και τα θέλω των πελάτων επισήμανε με νόημα, για να παραθέσει μια σειρά παραδειγμάτων, όπου απλές ιδέες και φαινομενικά ασήμαντες για την εποχή που εκφράστηκαν, σήμερα κρίνονται ως επαναστατικές.

Για να αλλάξεις τους κανόνες του παιχνιδιού «πρέπει να υπερασπίζεσαι την καινοτομία» τόνισε σε άλλο σημείο της ομιλίας του, για να προσθέσει πως για να έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα η οποιαδήποτε επιχειρηματική πράξη «πρέπει να είσαι παθιασμένος με τον πελάτη σου».

Τα 4 στάδια της επιτυχίας

Για τον κ. Bobroff ο δεύτερος πυλώνας της επιτυχίας στην εποχή που βρισκόμαστε, είναι η επικοινωνία με τον πελάτη. «Η τεχνολογία δίνει φωνή σε όλους» ανέφερε χαρακτηριστικά για να συνεχίσει λέγοντας «πως εμείς οφείλουμε να χτίσουμε επικοινωνία με τους πελάτες μας». Για να το πετύχεις αυτό απαιτούνται τέσσερα στάδια όπως σημείωσε χαρακτηριστικά. Να το ονειρευτείς, να δημιουργήσεις, να μοχθήσεις και τέλος να δεθείς μαζί του.

Οι απαιτήσεις των πελατών

Με το συγκεκριμένο ζήτημα ασχολήθηκε στη δική του ομιλία ο διεθνούς φήμης παρατηρητής της καταναλωτικής συμπεριφοράς Ken Hughes. Με θέμα συζήτησης The Joy of CX in the Digital Era ο Ken Hughes υποστήριξε πως αυτή τη στιγμή συνυπάρχουν ταυτόχρονα στον πλανήτη έξι γενιές καταναλωτών, όλες με τις δικές τους συνήθεις, νοοτροπίες και απαιτήσεις. Το μεγάλο στοίχημα όπως ο ίδιος υποστήριξε αφορά την «ανάγνωση των αναγκών αυτών».

Ειδικότερα στην σημερινή εποχή, με τις ασύλληπτες ταχύτητες που αλλάζουν τα δεδομένα και οι πραγματικότητες « αν χάσεις τον αγώνα με τις πραγματικότητες, είσαι τελειωμένος» σημείωσε χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια προέβη σε μια αναλυτική παρουσίαση των αναγκών των καταναλωτών, ειδικότερα της νέας γενιάς η οποία σε λίγα χρόνια θα αποτελεί τη μεγαλύτερη μάζα του αγοραστικού κοινού.
«Οι παλιοί τρόποι δεν ανοίγουν νέους δρόμους» σημείωσε σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο κ.Hughes, καθώς όπως υποστήριξε, η νέα κουλτούρα που αναδύεται στο καταναλωτικό κοινό, σχετίζεται με «το θέλω τώρα».

Blue Dot Idea

Ο Ken Hughes μάλιστα παρομοίασε τους καταναλωτές με την μπλε κουκκίδα που παρουσιάζεται στο Google Maps και η οποία δείχνε επακριβώς που βρίσκεται ο χρήστης στο επίκεντρο μάλιστα του χάρτη. Έτσι αισθάνεται και ο καταναλωτής πλέον ισχυρίζεται ο Hughes, και έτσι ακριβώς πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε. «Θέλει να αισθάνεται πως είναι πλέον το κέντρο του κόσμου, είναι το σημείο αναφοράς», σημείωσε στη συνέχεια, για να καταλήξει πως αν δεν το αισθανθεί από εσάς, θα το ψάξει σε κάποιον άλλον.

Το Digital Agenda Cyprus Summit έγινε πραγματικότητα χάρη στη μεγάλη στήριξη της Cyta. Ευχαριστούμε επίσης την Τράπεζα Κύπρου, την Deloitte και τη Logicom. Σε αυτό συμμετείχαν τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά/ ερευνητικά ιδρύματα της χώρας: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Ινστιτούτο Γενετικής, Πανεπιστήμιο Φρέντερικ και RISE.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ