ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ήρθε το τέλος της Gucci όσον αφορά στις εβδομάδες μόδας

Η Gucci δημοσιεύει το προσωπικό ημερολόγιο του Alessandro το οποίο αποκαλύπτει μια νέα πορεία για τον οίκο

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Όπως οι πλείστοι από εμάς, έτσι και ο Alessandro Michele, creative director του ιταλικού οίκου Gucci, χρησιμοποίησε την περίοδο του αυτοπεριορισμού για να προβληματιστεί σχετικά με το σύστημα της μόδας λαμβάνοντας μερικές σημαντικές αποφάσεις όσον αφορά στην επωνυμία.

Ο οίκος ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες ότι θα εμφανίζεται μόνο δύο φορές το χρόνο, παρουσιάζοντας εποχιακές συλλογές. "Εγκαταλείπω το ξεπερασμένο μοντέλο της εποχικότητας και σκοπεύω να ακολουθήσω έναν νέο ρυθμό που θα είναι πιο κοντά σε μένα.’’ δήλωσε ο ίδιος μέσα από ένα προσωπικό του σημείωμα, το οποίο, ο οίκος με τη σειρά του δημοσίευσε στα κοινωνικά του μέσα. Οι σκέψεις που εξέφρασε ο Alessandro Michele, υποδηλώνουν ριζικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο θέλει να προσεγγίσει τον χώρο της μόδας.

"Οι απερίσκεπτες ενέργειες μας, έκαψαν το σπίτι στο οποίο ζούμε", γράφει ο Michele σε μια καταχώρησή του με τίτλο "We Turn Out To Be So Small" στις 29 Μαρτίου. ‘'Συνειδητοποιήσαμε πως είμασταν χωρισμένοι από τη φύση, αισθανθήκαμε πονηροί και πανίσχυροι. Έχουμε κυριαρχήσει την φύση και την πληγώσαμε.’’ εξέφρασε. “Η τόσο εξωφρενική απληστία μας, μας έκανε να χάσουμε την αρμονία και τη φροντίδα, τη σύνδεση και την ιδιοκτησία. Καταστρέψαμε την ιερότητα της ζωής, αγνοώντας ότι είμαστε και εμείς κομμάτι της. Στο τέλος της ημέρας, μας κόπηκε η ανάσα..." κατέληξε ο Alessandro.

Με το παραπάνω απόσπασμα, μπορούμε να καταλάβουμε πως ο ίδιος θέλει να δώσει ένα νέο, διαφορετικό ξεκίνημα για τον οίκο που να προσαρμόζεται περισσότερο στα μέτρα τους αλλά και σε αυτά της φύσης, έχοντας μια πιο βιώσιμη προσέγγιση πραγμάτων.

 

Ο ίδιος φαίνεται να έχει συγκεκριμένες λύσεις στο μυαλό του για την αποκατάσταση της «καταστροφής» που προκλήθηκε από τη βιομηχανία στο παρελθόν. Όπως προειδοποιεί σε σημείωμα της 7ης Απριλίου, «Η ιστορία μας είναι γεμάτη με κρίσεις που δεν μας δίδαξαν τίποτα.» Σε μια σειρά δημοσιεύσεων από τις αρχές Μαΐου, ανακοινώνει την απόφασή του να χτίσει ένα νέο μονοπάτι για την Gucci.

 
 
 
View this post on Instagram

2/6 • “This present, then, entrusts us with important responsibilities. Everyone can take on responsibilities, according to one’s role and actions, to play a part in a constellation of molecular and widespread changes. As for me, in my own small way, I feel the urgent need to change a lot of things in the way I work. I have always been professionally inclined to change, after all, bringing with me a natural and joyful creative restlessness. But this crisis has somehow amplified such transformative urgency, which can’t be deferred anymore.” @alessandro_michele writes in his diary, an entry entitled About What we Would not Want to be the Same as it Was on April 7, 2020 in Rome. #AlessandroMichele. Read the diary entries through link in bio.

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Τέλος, ο creative director μας υπόσχεται ένα «δημιουργικό σύμπαν» για τον οίκο, και χωρίς αμφιβολία, για τη μόδα στο σύνολό της. Είμαστε πραγματικά πολύ ανυπόμονοι να δούμε τι μας επιφυλάσσει αυτός ο χώρος αλλά και ταυτόχρονα χαρούμενοι για τη νέα προσέγγιση της μόδας προς το περιβάλλον. Φαίνεται πως η πανδημία επηρέασε εις βάθος τη βιομηχανία της μόδας και πλέον αυτές οι αλλαγές είναι αναγκαίες.

 

 

 

Πηγή: must

Για περισσότερα θέματα επισκεφθείτε το must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Μόδα: Τελευταία Ενημέρωση