ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
 
Ομορφιά

3 τρόποι για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Newsroom K

Καλό θα ήταν να υιοθετήσετε τις παρακάτω συμβουλές άμεσα

Όπως οι περισσότεροι από εμάς, κάνω τα πάντα για να παραμείνω γερή και δυνατή. Είμαι κοινωνικά απομακρυσμένη και πλένω τα χέρια μου με εμμονή. Προσπαθώ να τρώω όσο το δυνατόν περισσότερα λαχανικά και να πίνω καθημερινά τις βιταμίνες μου.

Επίσης, δεν μου προκαλεί πλέον έκπληξη το γεγονός ότι βομβαρδίζομαι συνεχώς τους τελευταίους μήνες από ειδήσεις για το πώς να ενισχύσω το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Είναι λογικό, όλοι μας θέλουμε να πάρουμε τα απαραίτητα μέτρα. Ωστόσο, νομίζεται πως ένα smoothie και λίγες βιταμίνες μπορούν να μας βοηθήσουν στο να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα; Οι ειδικοί έχουν διαφορετική άποψη σε αυτό το θέμα, όπως επίσης και στο χρόνο που χεριάζετε για να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας, γιατί είτε μας αρέσει είτε όχι, οι αλλαγές αυτές δεν γίνονται μέσα σε μια ημέρα. Οπόταν καλό θα ήταν να υιοθετήσετε τις παρακάτω συμβουλές άμεσα.

Καλυτερέψτε τη ρουτίνα ύπνου σας
Ο ύπνος είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι να παρέχουμε στο σώμα μας καλής ποιότητας ύπνου. Έρευνες έδειξαν πως τα άτομα που κοιμούνται έξι ώρες την ημέρα ή λιγότερο, έχουν περίπου τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να κρυολογήσουν όταν εκτέθηκαν σε έναν ιό σε σύγκριση με εκείνους που είχαν περισσότερες από επτά ώρες ύπνου. Και ο λόγος; Όλα όσα κάνουμε όταν είμαστε ξύπνιοι - φαγητό, πέψη, εργασία, περπάτημα, άσκηση - ωθεί το σώμα μας να απελευθερώσει φλεγμονώδη κύτταρα, ενώ ο ύπνος δίνει στο σώμα μας ένα διάλειμμα από όλα αυτά.

Μειώστε τα επίπεδα άγχους
Είναι γεγονός ότι το άγχος προκαλεί την απελευθέρωση της κορτιζόλης. Όταν η κορτιζόλη είναι ψηλή, το ανοσοποιητικό σας σύστημα δεν είναι τόσο ενεργό. Μείνετε ήρεμοι και δοκιμάστε αυτό: Αντί να προσπαθήσετε να εξαλείψετε την αρνητικότητα, βελτιώστε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζετε το άγχος. Οι βαθιές αναπνοές και ο διαλογισμός μειώνουν τα επίπεδα κορτιζόλης, ενώ σύμφωνα με έρευνες, βοηθούν ακόμη και σε μία προσωρινή πτώση της πίεσης που θα αποφορτίσει το μυαλό. Επίσης το να γελάτε συχνά και να ακούτε αργές μελωδίες, βοηθά στο να θέσετε υπό έλεγχο την ορμόνη του στρες. Ακόμα ένας τρόπος για να μειώσετε το στρες είναι το μασάζ, από κάποιον επαγγελματία, τον σύντροφός σας ή να το κάνετε μόνοι σας, το επίπεδο της κορτιζόλης θα πέσει τουλάχιστον κατά το ένα τέταρτο.

Εντάξτε τη σωματική άσκηση στη ζωή σας
Όλοι μας γνωρίζουμε τα οφέλη της άσκησης, τόσο στην σωματική μας ακεραιότητα όσο και στην ψυχολογία μας, επόμενος το ανοσοποιητικό μας σύστημα ενισχύετε όταν το σώμα μας είναι ενεργό. Δεν χεριάζετε να πιέσετε τον εαυτό σας να γυμναστεί 2 ώρες την ημέρα, αλλά μπορείτε να εντάξετε με σταθερούς ρυθμούς, λίγα λεπτά από την ημέρα σας, μερικές ασκήσεις, ακόμα και κινήσεις stretching έτσι ώστε να ενεργοποιήσετε τους μυείς σας. Εντάξτε το περπάτημα, το τρέξιμο, ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα σας χαροποιεί, πριν ή μετά τη δουλειά και κάντε το ρουτίνα.

Πηγή: must

Για περισσότερα θέματα επισκεφθείτε το must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ