ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η Rosalía πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της ΜΑC Viva Glam

H λατίνα Rosalía είναι το νέο πρόσωπο του Viva Glam και επιλέγει ένα φλογερό κόκκινο για να γιορτάσει παράλληλα τα 26 χρόνια προσφοράς της μάρκας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Σταύρη Φράγκου

Η τραγουδίστρια ενώνει τις δυνάμεις της με το δημοφιλές brand για το λανσάρισμα του VG26 - το ολοκαίνουριο, limited-edition, φλογερό κόκκινο M∙A∙C VIVA GLAM κραγιόν που γιορτάζει 26 χρόνια δωρεάς του 100% της τιμής του.

26 χρόνια VIVA GLAM – Νέο επειτειακό VG26 σε φλογερό κόκκινο

Η συνεργασία σηματοδοτεί το λανσάρισμα του επετειακού VG26 - του ολοκαίνουριου, limited-edition, φλογερού κόκκινου M∙A∙C VIVA GLAM κραγιόν. Κυκλοφορεί για τον εορτασμό των 26 χρόνων από την κυκλοφορία του VIVA GLAM. Εκτός από το VG26 σε φωτεινό πορτοκαλι-κόκκινο (Matte), θα βρείτε και τα: VIVA GLAM I, ένα έντονο βουργουνδί που καφετίζει (Matte), το VIVA GLAM II – Κρεμώδες μπεζ-μωβ και το VIVA GLAM III σε σατινέ σκούρο καστανό δαμασκηνί (Matte). Τα VIVA GLAM I, II και III είναι ήδη διαθέσιμα σε όλα τα σημεία πώλησης M·A·C.

“Είναι τιμή να είσαι το πρόσωπο του VIVA GLAM 26 και να υπερασπίζεσαι έναν σκοπό προσιτό σε όλους, που υποστηρίζει τη μοναδικότητα και δίνει πίσω το 100% της τιμής πώλησής του”, δήλωσε η Rosalía όταν ρωτήθηκε για το πως νιώθει ούσα η νέα M∙A∙Cτιβίστρια.

Η Rosalía έγινε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ένα από τα πιο hot ονόματα των τελευταίων ετών, διάσημη για το Con Altura με 500 εκατ. αναπαραγωγές στο Spotify, το Yo x Ti, Tu x Mi και την πρόσφατη συνεργασία της με τον Travis Scott. Με επιρροές από φλαμένκο, ρυθμούς της πόλης, ηλεκτρονική μουσική – αλλά και με έναν φεμινιστικό χαρακτήρα – η τραγουδίστρια από τη Βαρκελώνη ενσαρκώνει το πάθος, το θάρρος και την πρωτοτυπία που εμπνέει όλον τον κόσμο.

“Το απίστευτο χάρισμα, η ενέργεια και η δύναμη της Rosalía αποτελούν την ιδανική ενσάρκωση αυτού του έντονου, πλούσιου κόκκινου” σημειώνει ο Baltasar González Pinel – Director of Makeup Artistry. “Έχοντας τις ρίζες της στο φλαμένκο, η τέχνη της Rosalía συνδυάζει διαφορετικά στυλ και συναισθήματα – παίρνει ρίσκα, είναι γεμάτη γενναιοδωρία, έχει αυθεντική λάμψη”.

M∙A∙C VIVA GLAM

Από το ’94, το M∙A∙C VIVA GLAM έχει συγκεντρώσει πάνω από $500,000,000 παγκοσμίως - και συνεχίζει. Το όραμα της πρωτοβουλίας M∙A∙C VIVA GLAM είναι να δημιουργήσει ένα υγιές μέλλον, με ίσα δικαιώματα για όλους. Κάθε ευρώ της τιμής πώλησης του M∙A∙C VIVA GLAM Lipstick υποστηρίζει τοπικούς οργανισμούς που έχουν ως κύριο στόχο την καταπολέμηση του κοινωνικού και οικονομικού αποκλεισμού των ευπαθών κοινωνικά ομάδων, των μελών της κοινότητας LGBTQIA, καθώς επίσης και ατόμων που πάσχουν από HIV / AIDS.

"Είμαστε κάτι παραπάνω από υπερήφανοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την ασύγκριτη Rosalía, η οποία θα δώσει άλλο αέρα στη φετινή M∙A∙C VIVA GLAM Καμπάνια. Πέρα από υπέροχη φωνή και πολυπόθητο στυλ, η Rosalía διαθέτει μια έμφυτη, βαθιά ανάγκη να βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων παγκοσμίως, να στηρίζει τις ευπαθείς ομάδες, τα μέλη της κοινότητας LGBTQIA και όσους πάσχουν από HIV/AIDS”, σημειώνει ο John Demsey, Chairman του M∙A∙C VIVA GLAM FUND & Executive Group President του ομίλου Estée Lauder Companies.

Πηγή: Must 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση

Το λάδι της Herbar, ενός brand με βάση το Βερολίνο, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για φυσικά και ...
must.com.cy
 |  ΟΜΟΡΦΙΑ
X