ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Οι νέες τάσεις φαγητών του 2021

Τα food trends που θα κυριαρχήσουν τη νέα χρονιά

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

O Δεκέμβρης είναι ο μήνας όπου συζητιούνται οι τάσεις στη βιομηχανία του φαγητού. Με το τέλος της κάθε χρονιάς, οι ειδικοί συλλέγουν τις πληροφορίες τους με αποτέλεσμα να βγάζουν ένα γενικό συμπέρασμα του τι μπορεί να είναι οι τάσεις στη βιομηχανία του φαγητού. Το 2020 ωστόσο ήταν μια διαφορετική χρονιά απ’ όλες τις άλλες, όπου με τον αναγκαστικό χρόνο στο σπίτι, πολλοί στράφηκαν προς τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική. Επίσης, το 2020 μας έδωσε και μερικά μαθήματα όσο έχει να κάνει με τη συμπεριφορά του ανθρώπου. Σίγουρα θα θυμάστε όλο αυτό τον καιρό της καραντίνας που βρισκόμασταν στα σπίτια μας, ότι η γη “ανάρρωνε” από τα τραύματα που της δημιούργησε ο άνθρωπός όλο αυτό τον καιρό. Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ πιο καθαρή, οι πλαγιές πολύ πιο πράσινες και τα ψάρια επέστρεψαν στις λίμνες.

Τρόφιμα που καταπολεμούν την κλιματική αλλαγή
Η βιωσιμότητα λοιπόν και ο καλύτερος τρόπος ζωής που να μην καταδικάζει την φύση, είναι οι λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν το 2021, αλλά και τη βιομηχανία του φαγητού γενικότερα, εφόσον η παραγωγή τροφίμων συμβάλλει σημαντικά στην κλιματική αλλαγή. Αντιπροσωπεύοντας το ένα τέταρτο των παγκόσμιων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, η ηθική, η διαφάνεια και το sustainability... χαρακτηρίζουν αναμφίβολα τον νέο τρόπο ζωής.

Εμπιστοσύνη στον καταναλωτή
Σύμφωνα με τη Lu Ann Williams, διευθύντρια πληροφοριών και καινοτομίας στο Innova Market Insights, "η διαφάνεια σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού θα κυριαρχήσει το 2021, με τους καταναλωτές να αναζητούν μάρκες που μπορούν να χτίσουν εμπιστοσύνη, να παρέχουν αυθεντικά και αξιόπιστα προϊόντα και να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη στους αγοραστές τόσο εν μέσω πανδημίας όσο και στη μετά-Covid εποχή". Οι εταιρείες που ασχολούνται με το φαγητό, ωθούνται ώστε να παράγουν συνοπτικές πληροφορίες, σαφείς και διαφανείς προκειμένου να προωθήσουν την εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτή και brand.

Συσκευασία
Η βιομηχανία του packaging αλλάζει με βάσει τις νέες ανάγκες και ιδεολογίες του καταναλωτή, οι οποίες ανταποκρίνονται σε περιβαλλοντικούς παράγοντες και κοινωνικές αλλαγές. Μια τάση που προβλέπετε να αναπτυχθεί, είναι η χρήση έξυπνων συσκευασιών όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (AR).

Υγεία και ευεξία
Οι συνέπιες του κορωνοϊού έκαναν τους καταναλωτές να αναζητούν τρόφιμα με συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα και υποστηρίζουν την προσωπική υγεία. Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών Innova 2020, ένας στους τρεις λένε ότι οι ανησυχίες τους για την υγεία τους αυξήθηκαν το 2020 σε σχέση με το 2019.

Plant-based τροφές
Οι δύο έννοιες που θα καθορίσουν τη βιομηχανία κρέατος 2021 είναι το plant-based και το lab-grown. Η ζήτηση για εναλλακτικές λύσεις στο κρέας έχει αυξηθεί λόγω των ανησυχιών των καταναλωτών για την υγεία, την καλή διαβίωση των ζώων και το περιβάλλον. Τρανό παράδειγμα είναι η McDonald's, όπου θα συμβάλει σε μια νέα εποχή στην αλυσίδα fast food, καθώς ανακοίνωσε ότι το McPlant burger θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ τον επόμενο χρόνο.

Το ιαπωνικό σάντουιτς
Τα ιαπωνικά σάντουιτς, γνωστά και ως "Sandos" αρχίζουν να κυριαρχούν στα μενού και εκτός Ιαπωνίας, σύμφωνα με πληροφορίες από το Yelp. Με αρκετά pop-ups να εμφανίζονται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού που ειδικεύονται στο εν λόγω σάντουιτς, προβλέπουν πως το συγκεκριμένο φαγητό, μάλλον δεν θα αργήσει να έρθει και στα μέρη μας.

Πηγή: Must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Good Life: Τελευταία Ενημέρωση

Το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA μετέδωσε ότι ο σχεδιαστής πέθανε στο σπίτι του στη Φλωρεντία μετά από μακρά ασθένεια
ΠΗΓΗ: AFP
 |  SHOWBIZ