ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κομισιόν και ΜΚΔ: Συνεχίζουν συνεργασία κατά της παραπληροφόρησης

Παρομοίως, έχουν θέσει τα μέτρα για την κατάργηση διαφημίσεων σχετικά με προστατευτικό εξοπλισμό, όπως μάσκες.

ΚΥΠΕ

To ζήτημα της παραπληροφόρησης σε σχέση με τον COIVD-19 συζήτησε σήμερα με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, η Κομισιόν και ανακοίνωσε εξειδικευμένη ιστοσελίδα για την κατάρριψη των μύθων και των ψευδών ειδήσεων σε σχέση με την πανδημία.

Όπως ανακοινώθηκε, μετά την πρώτη της συνάντηση με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες στις αρχές Μαρτίου, η Αντιπρόεδρος της Κομισιόν για τις αξίες και τη διαφάνεια, Věra Jourová, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή με Google, Facebook, Twitter, Microsoft, Mozilla και τον εμπορικό σύνδεσμο EDiMA για ενημέρωση η εξάπλωση της παραπληροφόρησης, που σχετίζεται με την πανδημία τoυ COVID-19.

Οι πλατφόρμες, όλες υπογράφοντες του κώδικα ορθής πρακτικής για την παραπληροφόρηση, ενημέρωσαν ότι τα μέτρα που έλαβαν κατά τις τελευταίες εβδομάδες συνέβαλαν στην αυξημένη πρόσβαση σε έγκυρες πληροφορίες (όπως του ΠΟΥ ή από στις εθνικές υγειονομικές αρχές), καθώς και στην υποβάθμιση και απομάκρυνση επιβλαβούς περιεχόμενου.

Οι πλατφόρμες επιβεβαίωσαν ότι παρατηρούν μια συνεχή ροή ψευδών και επιβλαβών πληροφοριών, που σχετίζονται κυρίως με την υγεία, οι οποίες απομακρύνονται σε μεγάλες ποσότητες.

Παρομοίως, έχουν θέσει τα μέτρα για την κατάργηση διαφημίσεων σχετικά με προστατευτικό εξοπλισμό, όπως μάσκες.

Εντούτοις, εξακολουθούν να υπάρχουν κενά στην πλήρη εφαρμογή αυτών των νέων πολιτικών.

Η αντιπρόεδρος κάλεσε τις εταιρείες να μοιραστούν τα σχετικά δεδομένα με την κοινότητα ερευνών και ελέγχου των πραγματικών περιστατικών, καθώς και να συνεργαστούν με τις αρχές όλων των Κρατών Μελών και να μοιραστούν δείγματα περιεχομένου που έχουν αφαιρεθεί, μεταξύ άλλων με την Κομισιόν.

Η Αντιπρόεδρος καλωσόρισε τα ισχυρά μέτρα που έχουν ληφθεί από πλατφόρμες και υποστηρίζει την προσέγγιση που επικεντρώνεται στη διευκόλυνση της πρόσβασης σε έγκυρες πηγές, ενώ αντιμετωπίζει το επιβλαβές περιεχόμενο και τις εκμεταλλευτικές ή παραπλανητικές διαφημίσεις.

«Ωστόσο, πρέπει να γίνουν περισσότερα, τόσο από τις πλατφόρμες όσο και από τις αρχές. Οι πλατφόρμες πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την πλήρη εφαρμογή των νέων πολιτικών τους και να προσφέρουν περισσότερες ενδείξεις ότι τα μέτρα τους λειτουργούν», σημείωσε.

Η Κομισιόν, τέλος, σημειώνει ότι ανέβασε στο διαδίκτυο έναν ειδικό ιστότοπο για τον COVID-19 και καταπολέμηση της παραπληροφόρησης, παρέχοντας υλικό για την κατάρριψη μύθων και τον έλεγχο των γεγονότων.

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης εργάζεται επίσης για την ανάλυση και την έκθεση της διάδοσης της παραπληροφόρησης σχετικά με την πανδημία από εξωτερικές πηγές και παράγοντες.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X