ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 00:27
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Κύπρος

Σκοτεινό οδικό δίκτυο και τροχαία δυστυχήματα

Του Μάριου Χριστοφή

Για να φωταγωγηθεί ένας δρόμος πρέπει η περιοχή να είναι κατοικημένη ή να υπάρχει ανάπτυξη ή να γίνει κάποιο πολεοδομικό κέντρο αναφέρει ο κύριος Αυγουστή

Τα θανατηφόρα τροχαία αποτελούν διαχρονικό πρόβλημα για την Κυπριακή κοινωνία αφού κάθε χρόνο ο αριθμός των ανθρώπων που χάνονται στην άσφαλτο είναι μεγάλος. Η συζήτηση πολλές φορές περιστρέφεται γύρω από τους λόγους και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συμβαίνουν τα δυστυχήματα καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα συνδυασμό παραμέτρων.

Ο θάνατος της 39χρονης εγκύου η οποία παρασύρθηκε από όχημα την Κυριακή (17/11) στο δρόμο Αγίου Θεοδώρου – Ζυγίου, έφερε ξανά στο προσκήνιο το θέμα της φωταγώγησης του οδικού δικτύου . Η «Κ» επικοινώνησε με τον κοινοτάρχη του Αγίου Θεοδώρου κ. Ιάκωβο Ιακώβου σχετικά με το ιστορικό αλλά και για τις ενέργειες της κοινότητας για τοποθέτηση φωτισμού ή διάβασης πεζών στον συγκεκριμένο δρόμο.

«Είναι αδύνατο να φωταγωγηθεί ολόκληρο το δίκτυο. Μακάρι να μπορούσαμε».

Ο κ. Ιακώβου ανέφερε ότι «Στο συγκεκριμένο δρόμο σημειώθηκαν και άλλα τροχαία όπως γίνονται σε οποιαδήποτε δρόμο αλλά ατυχήματα με πεζούς, όχι».

Όσο φορά τις κινήσεις που έγιναν για τοποθέτηση φωτισμού ή πεζοδρόμηση στο συγκεκριμένο δρόμο, ο κοινοτάρχης του Αγίου Θεοδώρου δήλωσε «Αιτηθήκαμε παλιά μαζί με όλους τους κοινοτάρχες της περιοχής για να γίνει πεζοδρόμηση. Ανταπόκριση για το αίτημα είχαμε από τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Κωνσταντίνο Πετρίδη αλλά δεν προχώρησε. Πέραν τούτο όταν αξιολόγησαν το πρόβλημα, στείλαμε μία επιστολή στην Υπουργό Μεταφορών κ. Βασιλική Αναστασιάδου και τροχοδρομήθηκε συνάντηση η οποία είναι ορισμένη την προσεχή Δευτέρα (25/11) για μία ενιαία πεζοδρόμηση η οποία συμπεριλαμβάνει και το σημείο που έγινε το μοιραίο».

Ο δρόμος που έγινε το θανατηφόρο τροχαίο, την Κυριακή (17/11)

Οι προδιαγραφές δρόμων για φωταγώγηση

Για τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ένας δρόμος για να τοποθετηθεί φωτισμός, πεζοδρόμηση ή διάβαση πεζών η «Κ» επικοινώνησε με τον Εκτελεστικό Μηχανικό στο Κλάδο Κυκλοφοριακών Μελετών & Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Δημοσίων Έργων κ. Αλέξη Αυγουστή.
Ο κ. Αυγουστή τόνισε «για να υπάρξει φωτισμός σε κάποιο δρόμο που να ενώνει κοινότητες, πρέπει η περιοχή να είναι κατοικημένη ή να υπάρχει ανάπτυξη ή να γίνει κάποιο πολεοδομικό έργο».

Για τον δρόμο που σημειώθηκε το θανατηφόρο ο Εκτελεστικός Μηχανικός του Τμήματος Δημοσιών Έργων σημείωσε πως «Δεν υπήρχε λόγος να τοποθετηθεί φωτισμός ή η δημιουργία διάβασης πεζών. Υπάρχουν διάσπαρτες και μικρές αναπτύξεις αλλά δεν είναι οργανωμένη περιοχή. Δεν υπάρχει ειδικός λόγος να έχει διακίνηση πεζών κατά μήκους του δρόμου. Πιθανόν να υπάρχει ένα, δύο σημεία που γίνονται διασταυρώσεις όπως μας ενημέρωσε η Αστυνομία και αυτά προκληθήκαν λόγω των αναπτύξεων ή της παραλίας που υπάρχει. Ακόμη και να δημιουργηθεί διάβαση στο σημείο, υπάρχει η πιθανότητα να προκληθεί νέο θανατηφόρο έτσι όπως είναι ο εν λόγω δρόμος. Για να διακινήσω ή να διασταυρώσω τον πεζό πρέπει να του παρέχω κάποιες ανέσεις και ασφάλειες».

Όσο αφορά για τα συνεχή τροχαία που σημειώνονται σε συγκεκριμένο δρόμο ο κ. Αυγουστή επεσήμανε ότι «Κάνουμε ελέγχους οδικής ασφάλειας ακόμα και πριν σημειωθούν τροχαία ατυχήματα. Είναι συνεχής η άσκηση και η παρακολούθηση που γίνεται αλλά είναι αδύνατο να φωταγωγηθεί ολόκληρο το δίκτυο. Μακάρι να μπορούσαμε».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ