ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Σχολή Μοριακής Ιατρικής Κύπρου ΙΝΓΚ: Εξατομικευμένη προσέγγιση στην εκπαίδευση των φοιτητών

Η όλη εμπειρία της πανδημίας είχε μια ιδιαίτερη επίδραση στη φοιτητική κοινότητα της Σχολής Μοριακής Ιατρικής Κύπρου (ΣΜΙΚ) της μεταπτυχιακής Σχολής του Ινστιτούτου Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

ΚΑΝΟΝΤΑΣ απολογισμό των τελευταίων δύο ακαδημαϊκών ετών, είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι οι αλλαγές στην καθημερινότητά μας είναι αμέτρητες με αιτία την πανδημία και οι αλλαγές στην εκπαίδευση αναπόφευκτες. Η όλη εμπειρία της πανδημίας είχε μια ιδιαίτερη επίδραση στη φοιτητική κοινότητα της Σχολής Μοριακής Ιατρικής Κύπρου (ΣΜΙΚ) της μεταπτυχιακής Σχολής του Ινστιτούτου Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου (ΙΝΓΚ). Οι φοιτητές ένιωσαν υπερήφανοι για το γεγονός ότι το Ινστιτούτο βρέθηκε στην πρώτη γραμμή στη μάχη αντιμετώπισης της πανδημίας. Οι φοιτητές της ΣΜΙΚ ένιωσαν τον παλμό που ηχούσε στο ΙΝΓΚ όλο αυτό το διάστημα και ένιωσαν τον υψίστης σημασίας ρόλο που διαδραμάτισε στην πανδημία το δικό τους Ινστιτούτο, ο δικός τους χώρος εκπαίδευσης.

Οι λειτουργικές αλλαγές στην καθημερινότητα των φοιτητών, που έχουν γίνει ως αποτέλεσμα των μέτρων για την αποφυγή εξάπλωσης της COVID-19, βασίζονται στη χρήση της τεχνολογίας και στην εξεύρεση καινοτόμων μεθόδων εκμάθησης. Η ΣΜΙΚ είναι απόλυτα προετοιμασμένη να συνεχίσει να παρέχει άριστη εκπαίδευση στη νέα γενιά επιστημόνων και ανάλογα με την επιδημιολογική εικόνα τον Σεπτέμβριο και τις οδηγίες από τους αρμόδιους φορείς, η εκπαίδευση θα μπορεί να συνεχιστεί διαδικτυακά ή με την παρουσία των φοιτητών στο ΙΝΓΚ, ή με συνδυαστικό τρόπο. Στόχος μας είναι πάντοτε υπό οποιεσδήποτε συνθήκες να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στη νέα γενιά επιστημόνων.

Το ολοκληρωμένο, δημιουργικό εκπαιδευτικό περιβάλλον της ΣΜΙΚ, βοηθά τον κάθε φοιτητή να βιώσει και να διαπιστώσει την κατάλληλη επαγγελματική πορεία του.

Οι προκλήσεις στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται

Το εκπαιδευτικό σύστημα έχει επηρεαστεί από την παγκόσμια υγειονομική κρίση και βλέπουμε ότι είναι αναγκαία η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία για την αντιμετώπιση των νέων συνθηκών, αλλά και για τη μεταμόρφωση της εκπαίδευσης όπως τη γνωρίζαμε. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ανάμεσα στους ουσιώδεις τομείς της κοινωνίας μας και έχει τις δυνατότητες να συνδράμει στην επανεκκίνηση όλων των τομέων της οικονομίας και της κοινωνίας στο σύνολο της. Η ακαδημαϊκή κοινότητα είναι πλούσια σε τεχνογνωσία και μπορεί να προσφερθεί εποικοδομητικά για την εξεύρεση λύσεων μέσα από καινοτόμες ιδέες.

Από επιστημονικής πλευράς, η γνώση που έχει συσσωρευτεί σε σύντομο χρονικό διάστημα ως προς την πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση, θα προσφέρει βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων. Τα βιώματα της παγκόσμιας ακαδημαϊκής κοινότητας, όπως και της φοιτητικής κοινότητας, οδηγούν προς τον επαναπροσδιορισμό των παραδοσιακών στόχων της εκπαίδευσης μέσα από το νέο αυτό τοπίο με τις πρωτόγνωρες προκλήσεις ενώπιον μας τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Η εκπαίδευση θα πρέπει πάντα να έχει ως βάση τη δημιουργία νέας πολύτιμης γνώσης και την εφαρμογή καινοτόμων μηχανισμών για την πρόοδο του τόπου και γενικά της κοινωνίας μας.

7 μεταπτυχιακά προγράμματα

Βλέποντας πάντα μπροστά και λαμβάνοντας υπόψιν τις μεγάλες προκλήσεις που υπήρχαν και υπάρχουν στον τομέα της Υγείας, της Ιατρικής και Βιοϊατρικής Έρευνας, το Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου μέσα από τη μεταπτυχιακή του Σχολή, προσφέρει 7 προγράμματα σπουδών βασισμένα στην προαγωγή της ακαδημαϊκής αριστείας μέσα από την οποία ενδυναμώνεται τόσο το ερευνητικό, όσο και το εκπαιδευτικό έργο του Ινστιτούτου.

Η ΣΜΙΚ λειτουργεί με βάση την κυπριακή νομοθεσία και προσφέρει μεταπτυχιακά προγράμματα σε επίπεδο Μάστερ (MSc) και Διδακτορικό (PhD) στους ακόλουθους κλάδους:

• Μάστερ (MSc) και Διδακτορικό (PhD) στη Μοριακή Ιατρική

• Μάστερ (MSc) και Διδακτορικό (PhD) στη Ιατρική Γενετική

• Μάστερ (MSc) και Διδακτορικό (PhD) στη Νευροεπιστήμη

• Μάστερ (MSc) στη Βιοϊατρική Έρευνα

Η γλώσσα διδασκαλίας σε όλα τα προγράμματα είναι η αγγλική.

Ο πολύ υψηλός δείκτης ακαδημαϊκού προσωπικού, διασφαλίζει πως θα παρέχεται μια εξατομικευμένη κατά το δυνατόν προσέγγιση στην εκπαίδευση των φοιτητών

Προνόμια φοίτησης

Αναγνωρίζοντας το σημαντικό κύρος που προσδίδει ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα στις ευκαιρίες εργοδότησης ως και στην επαγγελματική πορεία των αποφοίτων, η ΣΜΙΚ έχει αναπτύξει ένα καινοτόμο μοντέλο φοίτησης που χαρακτηρίζεται από τα ακόλουθα ιδιαίτερα στοιχεία:

• Περιορισμένο αριθμό φοιτητών ώστε ο κάθε φοιτητής να επωφελείται από τον προσωπικό του ακαδημαϊκό και ερευνητικό επόπτη. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η καλύτερη απόδοση του κάθε φοιτητή σε όλα τα στάδια της φοίτησης του. Ο πολύ υψηλός δείκτης ακαδημαϊκού προσωπικού έναντι φοιτητών, διασφαλίζει πως θα παρέχεται μια εξατομικευμένη κατά το δυνατόν προσέγγιση στην εκπαίδευση των φοιτητών.

• Συνδυασμός της ακαδημαϊκής φοίτησης με πρακτική εκπαίδευση. Οι φοιτητές της ΣΜΙΚ παρακολουθούν εξειδικευμένα μαθήματα κοινού κορμού και επιλογής, ενώ φιλοξενούνται στα τμήματα του ΙΝΓΚ όπου εκπονούν την έρευνα τους. Ο κάθε φοιτητής βιώνει ένα πραγματικό εργασιακό περιβάλλον, όπου μαθαίνει πως εφαρμόζεται η γνώση σε πραγματικές ασθένειες.

• Τα μεταπτυχιακά προγράμματα της ΣΜΙΚ είναι καινοτόμα και βασίζονται στην πολύπλευρη και μακρόχρονη εμπειρία του Ινστιτούτου Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου. Μέσω του υψηλού επιπέδου έρευνας τέθηκαν οι μαθησιακοί στόχοι των μαθημάτων, ενώ μέσω της συσσωρευμένης εμπειρίας των τμημάτων ως εργοδότες τέθηκαν οι εργασιακοί στόχοι των μαθημάτων. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους απόφοιτους της Σχολής, προετοιμάζοντάς τους για εργασία σε πραγματικές συνθήκες αμέσως μετά την αποφοίτηση τους.

• Εργασία και επιτήρηση από έμπειρους επιστήμονες, χρησιμοποιώντας εξοπλισμό τελευταίας αιχμής. Οι φοιτητές επωφελούνται άμεσα από το δημιουργικό περιβάλλον που έχει αναπτύξει το Ινστιτούτο όπου η προσφορά εξειδικευμένων υπηρεσιών, η έρευνα και η εκπαίδευση, διεξάγονται κάτω από την ίδια στέγη.

O συνδυασμός των πιο πάνω στοιχείων, προσφέρει ένα ολοκληρωμένο, δημιουργικό, εκπαιδευτικό περιβάλλον στον κάθε φοιτητή, για να βιώσει καθημερινώς τις διάφορες δραστηριότητες του τομέα και να διαπιστώσει την κατάλληλη επαγγελματική πορεία για τον ίδιο.

Το ΙΝΓΚ απαρτίζεται από δραστήριους ερευνητές, οι οποίοι ως μέλη διεθνών επιστημονικών δικτύων καθοδηγούν τους φοιτητές της ΣΜΙΚ ώστε να ενταχθούν στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα μέσα από παρουσιάσεις σε συνέδρια, καθώς και μέσα από τη συμμετοχή τους σε διεθνή δίκτυα συνεργασίας.

Επιπρόσθετα, οι φοιτητές παρακολουθούν σεμινάρια που στοχεύον στην ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως στη συγγραφή του βιογραφικού τους, στη διεξαγωγή συνεντεύξεων και σε ειδικά σεμινάρια, με σκοπό την εφαρμογή των αρχών της ομαδικότητας, καθώς και τις επικοινωνιακές δεξιότητες για τη σωστή και ολοκληρωμένη παρουσία σε συνεντεύξεις με μελλοντικούς εργοδότες. Προσφέρονται στους φοιτητές επίσης διαλέξεις με θέμα την επιχειρηματικότητα, τη βιοηθική, τη συγγραφή με επιστημονικό ύφος ως και καινοτόμους τρόπους εφαρμογής της νέας γνώσης.

Υποτροφίες αριστείας

Η ΣΜΙΚ προσφέρει υποτροφίες στους φοιτητές σε επίπεδο Μάστερ βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων. Επίσης παρέχονται υποτροφίες σε όλους τους διδακτορικούς φοιτητές κατά της χρονιές 2,3 και 4 της φοίτησής τους.

Δίδακτρα προγραμμάτων

Για τα προγράμματα Μάστερ στους κλάδους της Μοριακής Ιατρικής, Ιατρικής Γενετικής και Νευροεπιστήμης, τα δίδακτρα φοίτησης ανέρχονται στα 8.000 ευρώ.
Για το διετές πρόγραμμα Μάστερ της Βιοιατρικής Έρευνας, τα δίδακτρα ανέρχονται στα 10.550 ευρώ.

Για τα Διδακτορικά προγράμματα τα δίδακτρα ανέρχονται στις 5.450 ευρώ που πληρώνονται κατά το πρώτο έτος φοίτησης για κάλυψη των μαθημάτων. Κατά τις χρονιές 2, 3, και 4 της Διδακτορικής φοίτησης παρέχονται υποτροφίες σε όλους τους διδακτορικούς φοιτητές.

Επικοινωνία 
www.cing.ac.cy/csmm/ 

csmm@cing.ac.cy

Γραφείο Εκπαίδευσης 22392840 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ
X