ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Black Friday - Το αδιαχώρητο εντός και εκτός καταστημάτων

Φωτογραφίες της «Κ» από τις ουρές καταναλωτών έξω από τα καταστήματα τεχνολογίας

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Μηνύματα από καταστήματα μόδας, οικιακού εξοπλισμού, ηλεκτρικών συσκευών, καλλυντικών, μέχρι και ταχυφαγείων, τραπεζών, ασφαλιστικών εταιρειών, ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιρειών μέχρι και των καταστημάτων στα αεροδρόμια κατέκλυσαν τις τελευταίες μέρες τους καταναλωτές, θέλοντας να τους ανοίξουν την όρεξη και φέτος για την Black Friday. Έχοντας αντιληφθεί την δυναμική που αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια ο αμερικανικός θεσμός στην Κύπρο, οι πλείστες επιχειρήσεις αποφάσισαν να τον εκμεταλλευτούν.

Μάλιστα τα ποσά που επένδυσαν οι επιχειρήσεις φέτος για την διαφημιστική καμπάνια, ώστε να δώσουν το παρών τους στη μεγάλη γιορτή του λιανικού εμπορίου είναι περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά αναφέρει στην «Κ» ο γγ του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου Μάριος Αντωνίου.

Η επένδυση μάλλον απέδωσε, όπως δείχνουν άλλωστε και οι εικόνες έξω από τα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών και τεχνολογίας, τα οποία είχαν από νωρίς το πρωί της Παρασκευής την τιμητική τους. Οι καταναλωτές περίμεναν ουρά μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες για να προλάβουν να κάνουν πρώτοι τις αγορές τους. Πέρσι επισκεψιμότητα και τζίρος κατέγραψαν ρεκόρ, κυρίως δε στα εμπορικά κέντρα. Φέτος βάσει των ενδείξεων των προηγούμενων χρονιών αλλά και της διαφήμισης που προηγήθηκε αναμένονται ψηλότερες επιδόσεις, αναφέρουν εκπρόσωποι του λιανικού.

Δικαιολογούν όμως οι εκπτώσεις και οι προσφορές του Black Friday τον καταναλωτικό παροξυσμό; Σύμφωνα με μια πρόχειρη έρευνα όσοι αποφασίσουν να κάνουν σήμερα τις αγορές τους, θα γλυτώσουν από 10-70% της αξίας των αγορών τους, ανάλογα με το προίόν ή την υπηρεσία που αγοράζουν.

Οι καταναλωτές οφείλουν να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους, συστήνει ο παγκύπριος σύνδεσμος καταναλωτών, ο οποίος έχει εκδώσει από την προηγούμενη εβδομάδα σχετική ανακοίνωση. Για όσους δεν προλάβουν σήμερα, θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τα ψώνια τους και την Δευτέρα, η οποία καθιερώνεται ως Cyber Monday, και επικεντρώνεται στις διαδικτυακές αγορές.

Η αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα, μεταφράζεται και σε αυξημένη κίνηση στους δρόμους πέριξ των εμπορικών κέντρων κάτι που αποτυώνεται σε εικόνες που εξασφάλισε η «Κ». 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X