ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Εξαγορά του Slack από την Salesforce για 27.7 δισ. δολ.

Με την εξαγορά, η εταιρεία ανταγωνίζεται πλέον την Microsoft για το «pole position» σε μια από τις πιο καυτές κατηγορίες της τεχνολογίας

Σε ανακοίνωση για την εξαγορά του Slack προέβη η Salesforce στη Τρίτη, 01 Δεκεμβρίου, για το αστρονομικό ποσό των 27.7 δισ. δολαρίων. Η κίνηση αυτή έρχεται στο τέλος ενός έτους που είδε την εκτόξευση της χρήσης εφαρμογών εταιρικού λογισμικού, λόγω της πανδημίας και της τηλεργασίας. Με την εξαγορά του Slack, η Salesforce ανταγωνίζεται πλέον την Microsoft για το «pole position» σε μια από τις πιο καυτές κατηγορίες της τεχνολογίας.

Όπως αναφέρουν σε δημοσίευμα τους οι Financial Times, η εξαγορά θα γίνει σε χρήματα αλλά και μετοχές. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη στον κλάδο του λογισμικού cloud, ξεπερνώντας την εξαγορά του LinkedIn από την Microsoft η οποία έλαβε χώρα πριν από τέσσερα χρόνια, για το ποσό των 26.2 δισ. δολαρίων.

Ο διακανονισμός προβλέπει ότι οι επενδυτές του Slack θα λάβουν 26,79 δολάρια και 0,0776 μετοχές της Salesforce, για κάθε μία από τις μετοχές που κατέχουν, ανέφεραν στην ανακοίνωση τους οι δύο εταιρείες. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Ο συνδυασμός ενώνει πλέον την υπηρεσία εταιρικού λογισμικού του Slack, η οποία ξεπέρασε τα 12 εκατομ. καθημερινούς χρήστες πέρυσι, μαζί με το ευρύτερο φάσμα των υπηρεσιών που παρέχει η Salesforce, στον τομέα των πωλήσεων, μάρκετινγκ και επιχειρηματικού λογισμικού.

Ο Bret Taylor, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Salesforce, δήλωσε ότι η πανδημία ανάγκασε τους καταναλωτές και τους εργαζομένους να βασίζονται περισσότερο στις ψηφιακές υπηρεσίες, ωθώντας την εταιρεία να επιταχύνει τις προσπάθειες για τη δημιουργία μιας πιο ολοκληρωμένης πλατφόρμας. «Βλέπουμε μια ουσιαστική αλλαγή στον κόσμο φέτος», είπε, προσθέτοντας: «Πιστεύουμε ότι ο νέος τρόπος εργασίας είναι μόνιμος».

Σύμφωνα με τις Financial Times, μέσω της συμφωνίας υπογραμμίζεται η αυξανόμενη ενοποίηση στον τομέα λογισμικού cloud, ο οποίος περιστρέφεται γύρω από τις ψηφιακές υπηρεσίες, που συχνά πληρώνονται μέσω τακτικών συνδρομών, αντί της απλής πώλησης λογισμικού.

«Η ένωση των δύο θα παρέχει έναν πιο εύκολο τρόπο στους εργαζομένους να αξιοποιούν το λογισμικό της Salesforce, ενδυναμώνοντας την με αυτό τον τρόπο, στην μάχη κατά της Microsoft», σημείωσε ο Άλεξ Ζούκιν, αναλυτής της RBC Capital Markets. «Τελικά, η κίνηση αυτή αφορά την Microsoft, η οποία τα έχει όλα», υπογράμμισε.

Η Microsoft και η Salesforce έχουν σφραγίσει έξι από τις εννέα μεγαλύτερες εξαγορές λογισμικού cloud, με αποτέλεσμα να κατέχουν το προβάδισμα σε ότι αφορά την πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες.

Όπως σημειώνουν οι FT, έχει πλέον καθιερωθεί η εξαγορά εταιρειών τεχνολογίας, από άλλες εταιρείες, ως ο τρόπος για την ενδυνάμωση των δικών τους υπηρεσιών λογισμικού cloud. Τόσο η SAP, όσο και η Oracle έχουν επίσης στραφεί στο «cloud dealmaking» για να επιταχύνουν τον μετασχηματισμό των παραδοσιακών τους επιχειρήσεων λογισμικού και να συμβαδίσουν με τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση