ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Η αμερικανική Boeing βλάβες, η ευρωπαϊκή Airbus πωλήσεις ρεκόρ

Συνολικά το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου η Airbus διέθεσε στην αγορά 125 αεροπλάνα, όταν είχε πουλήσει 122 την ίδια περίοδο του 2020.

Kathimerini.gr

Την ώρα που η Boeing υποχρεώνεται να καθηλώσει και πάλι δεκάδες αεροσκάφη 737 ΜΑΧ μόλις μερικούς μήνες αφότου έλαβε το πράσινο φως από τις αρμόδιες αρχές για να αρχίσουν ξανά να πετούν, η αντίπαλή της Airbus ανακοινώνει πωλήσεις ρεκόρ. Η ευρωπαϊκή αεροναυπηγική ανέφερε χθες ότι, παρά τις αντιξοότητες της πανδημίας, τον μήνα Μάρτιο επιτάχυνε τις πωλήσεις της και παρέδωσε στην πελατεία της, τις αεροπορικές εταιρείες δηλαδή, περισσότερα από 72 αεροσκάφη. Επιβεβαιώνοντας προηγούμενο δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, η εταιρεία έκανε λόγο για την καλύτερη επίδοσή της από τις αρχές της τρέχουσας χρονιάς. Συνολικά το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου η Airbus διέθεσε στην αγορά 125 αεροπλάνα, όταν είχε πουλήσει 122 την ίδια περίοδο του 2020. Και η εξέλιξη αυτή θα κατευνάσει όσους ανησυχούν για το αδιάθετο απόθεμα της αεροναυπηγικής, το οποίο έφθανε τις 100 μονάδες στα μέσα Φεβρουαρίου.

Η αμερικανική Βοeing δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση. Στα 737 ΜΑΧ εμφανίστηκε ηλεκτρική βλάβη, η οποία αφορά αεροσκάφη 16 αεροπορικών εταιρειών και όχι το σύνολο όσων τελούν εν λειτουργία διεθνώς. Κατά συνέπεια, οι αεροπορικές εταιρείες αυτές υποχρεώνονται να ακυρώσουν πτήσεις και να τα αντικαταστήσουν. Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγονται οι αερομεταφορείς των ΗΠΑ Southwest Airlines, American Airlines και United Airlines, οι οποίες καθήλωσαν συνολικά 67 αεροσκάφη 737 ΜΑΧ, ήτοι σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού στόλου σε παγκόσμια κλίμακα. Η αρμόδια ομοσπονδιακή αρχή αεροπλοΐας των ΗΠΑ δήλωσε ότι η βλάβη πιθανώς να επηρεάζει τη λειτουργία μιας εφεδρικής μονάδας ελέγχου της ηλεκτροδότησης. Το εν λόγω πρόβλημα δεν σχετίζεται με εκείνο που αφορούσε το λογισμικό πτήσης και προκάλεσε δύο δυστυχήματα. Ωστόσο, κλονίζει το κύρος της Boeing, η οποία προσπαθεί να το αποκαταστήσει και να ξεκινήσει να πωλεί και πάλι 737 ΜΑΧ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση