ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ΗΠΑ: «Μπλόκο» στις πολιτικές διαφημίσεις και από το Spotify

Η απόφαση πάρθηκε γιατί δεν διαθέτει επαρκή μέσα για να αξιολογεί σωστά τις πολιτικές διαφημίσεις ως προς τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης

ΑΜΠΕ

Η Spotify Technology SA ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα σταματήσει να μεταδίδει πολιτικές διαφημίσεις στην ψηφιακή της υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής από τις αρχές του 2020, κινούμενη όπως και άλλοι διαδικτυακοί κολοσσοί, που πήραν επίσης ανάλογα μέτρα ενόψει και των αμερικανικών εκλογών.

Η πιο δημοφιλής παγκοσμίως επί πληρωμή υπηρεσία μουσικής συνεχούς ροής, με σχεδόν 141 εκατομμύρια χρήστες - μεγάλο μέρος των οποίων βρίσκεται στις ΗΠΑ - ανακοίνωσε ότι λαμβάνει τη συγκεκριμένη απόφαση, γιατί δεν διαθέτει επαρκή μέσα για να αξιολογεί σωστά τις πολιτικές διαφημίσεις ως προς τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης.

Το Spotify που άλλαξε τον Οκτώβριο την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις πλατφόρμα του, ανακοίνωσε ότι το μέτρο αυτό θα επεκταθεί και στα πρωτότυπα και αποκλειστικά βιντεομηνύματα του Spotify.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καλούνται να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση, ανάμεσά τους το Facebook και το Alphabet, δέχονται ολοένα και περισσότερες πιέσεις για να σταματήσουν να μεταδίδουν πολιτικές διαφημίσεις που περιέχουν ψευδείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις τον Οκτώβριο, ενώ το Facebook ελέγχει περιεχόμενο προερχόμενο από πολιτικές ομάδες, τονίζοντας ότι ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι να λογοκρίνουν πολιτικό υλικό.

«Επί του παρόντος δεν διαθέτουμε τα απαραίτητα συστήματα και εργαλεία για να ελέγχουμε υπεύθυνα το περιεχόμενο. Θα επαναξιολογήσουμε την απόφαση αυτή καθώς θα συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις ικανότητές μας», ανέφερε εκπρόσωπος του Spotify.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΑΜΠΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X