ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Β. Μόσχος στην «Κ»: Μονόδρομος ο επανασχεδιασμός της στρατηγικής των επιχειρήσεων

Βαγγέλης Μόσχος: Ιδιαίτερα ανησυχητικό ότι κατά το β’ εξάμηνο αναμένουμε ύφεση 2% στο λιανεμπόριο τροφίμων

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Τη θέση πως ο επανασχεδιασμός της στρατηγικής των εταιρειών είναι μονόδρομος, ότι πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και είναι ιδιαίτερα σημαντικός σε πρωτόγνωρες συνθήκες όπως αυτή που βιώνουμε, εκφράζει ο Εμπορικός Διευθυντής Coca-Cola HBC Κύπρου, Βαγγέλης Μόσχος.

Σε συνέντευξή του στην «Κ», τονίζει πως η κρίση που βιώνει η κυπριακή οικονομία αποτελεί και μια αφορμή για την ιδιωτική και δημόσια σφαίρα να αναθεωρήσει πρακτικές και συμπεριφορές, κάτι που ενδεχομένως να συγκρατήσει την προβλεπόμενη ύφεση από ακόμη πιο δυσοίωνα σενάρια. Ο κ. Μόσχος αναφέρει ότι, λόγω του lockdown, οι καταναλωτές στράφηκαν στο διαδικτυακό εμπόριο και στην κατ’ οίκον παράδοση προϊόντων, γεγονός που ανάγκασε πολλές επιχειρήσεις να επιταχύνουν τα πλάνα τους και να δηλώσουν το δικό τους «διαδικτυακό παρόν». Τέλος επισημαίνει πως στην Coca-Cola HBC Κύπρου επενδύουν σημαντικά σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και έχουν ψηφιοποιήσει την πλειοψηφία των ενεργειών τους ώστε να παραμένουν δίπλα στους πελάτες και καταναλωτές τους.

-Είστε μία από τις εταιρείες που έλαβαν πρώτες μέτρα πρόληψης κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Ποια ήταν η στρατηγική σας για αντιμετώπιση της κρίσης;

Πρώτη προτεραιότητά μας είναι να παραμένουν οι άνθρωποί μας ασφαλείς. Γι’ αυτό, από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκαν τα πρώτα κρούσματα στην Ιταλία ενεργοποιήσαμε την Ομάδα Διαχείρισης Κινδύνου του Οργανισμού, μας που είναι υπεύθυνη για τη στενή παρακολούθηση της κατάστασης, επανεξετάζοντας σε καθημερινή βάση τα μέτρα διαχείρισης σε συνάρτηση με τις οδηγίες των Αρμόδιων Αρχών και του Ομίλου μας. Ως εκ τούτου, από την αρχή της πανδημίας, υιοθετήσαμε τα ύψιστα μέτρα πρόληψης και προστασίας στις εγκαταστάσεις μας και σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας ακολουθώντας αυστηρά τα πρωτόκολλα όσον αφορά στην υγιεινή, την τήρηση των αποστάσεων, τις ταξιδιωτικές οδηγίες και την τηλεργασία. Σε σύμπνοια με τις απαραίτητες κρατικές οδηγίες, τα εργοστάσιά μας συνέχισαν να παράγουν κανονικά όπως επίσης και τα τμήματα διανομής και πωλήσεων, έτσι ώστε να τροφοδοτούμε απρόσκοπτα τους πελάτες και καταναλωτές μας. Το γραφειακό προσωπικό μας συνέχισε να εργάζεται από το σπίτι και η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι και με αυτό τον «πιο ευέλικτο» τρόπο εργασίας δεν αντιμετωπίσαμε κανένα ουσιαστικό θέμα. Παρόλες τις αντιξοότητες, συνεχίζουμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας αγαθά απαράμιλλης ποιότητας και αξίας με βάση την πελατοκεντρική κουλτούρα που μας χαρακτηρίζει. 

Διαβάστε τη συνέντευξη του Παναγιώτη Ρουγκάλα στην έντυπη έκδοση της «Κ»

Γίνετε συνδρομητής της έντυπης έκδοσης στο κινητό σας, με μια εβδομάδα δωρεάν συνδρομή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση