ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πράσινους ναύλους εισάγει από αύριο η γερμανική Lufthansa

Θα έχουν επιπλέον χρέωση για την αγορά βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων και αντισταθμίσεων σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

Kathimerini.gr

Η… καλοπέραση στην πτήση πλέον πληρώνεται, αφού οι αεροπορικές εταιρείες χρεώνουν εδώ και καιρό περισσότερο το επιβατικό κοινό για φαγητό, επιπλέον αποσκευές και πιο πολύ χώρο για τα πόδια – κι αυτός είναι ένας τρόπος για να αντεπεξέλθουν στις υψηλότερες δαπάνες τους και πρωτίστως στα ακριβότερα καύσιμα. Η γερμανική Lufthansa θέλει τώρα οι καταναλωτές να πληρώνουν και για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των πτήσεων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει το Bloomberg, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης θα προσφέρει στους ταξιδιώτες μια επιλογή των αποκαλούμενων πράσινων ναύλων από αύριο Τετάρτη, προσθέτοντας μια επιπλέον χρέωση για την αγορά βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων και αντισταθμίσεων σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η κίνηση σηματοδοτεί την τελευταία προσπάθεια μιας ευρωπαϊκής αεροπορικής εταιρείας να κατευνάσει τις ανησυχίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των πτήσεων, αυτής της μορφής ταξιδιού με τη μεγαλύτερη ένταση άνθρακα. «Οι άνθρωποι δεν θέλουν απλώς να πετάξουν και να ανακαλύψουν τον κόσμο, αλλά και να τον προστατέψουν ταυτόχρονα», δήλωσε η Κριστίνα Φέρστερ, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της Lufthansa για τη βιωσιμότητα.

Τα καινούργια εισιτήρια θα επιτρέψουν στους πελάτες να αντισταθμίσουν τις εκπομπές των πτήσεων με 20% σε βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα και 80% σε συνεισφορές σε έργα προστασίας του κλίματος, ανέφερε η Lufthansa. Ενώ ο αερομεταφορέας δεν είπε ακριβώς πόσο θα κοστίζουν οι νέοι ναύλοι, το οποίο προφανώς ενδιαφέρει πολλούς ανθρώπους στη Γηραιά Ηπειρο, έδωσε, ωστόσο, μία τάξη μεγέθους.

Με την αντιστάθμιση αύξησε την τιμή ενός οικονομικού ναύλου απλής μετάβασης από το Λονδίνο στη Φρανκφούρτη αυτή την εβδομάδα κατά περίπου 7% στα 230 ευρώ. Η προσαύξηση που θα πληρώσει ο επιβάτης δεν θα χρησιμοποιηθεί για την αγορά καυσίμων για την ίδια επιλεγμένη πτήση, αλλά θα εισρεύσει στο σύστημα αγοράς καυσίμων της Lufthansa. Ο γερμανικός όμιλος, ο οποίος απαρτίζεται από επιμέρους αερομεταφορείς, τέλος, δεσμεύθηκε να μειώσει στο μισό τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα επίπεδα του 2019 έως το 2030.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση