ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 11:16
29°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Επιχειρήσεις

Σε ανάκαμψη πωλήσεων μέσω του Xperia 1 II ελπίζει η Sony

Newsroom Κ, Αθήνα

Ο ιαπωνικός κολοσσός είχε κατορθώσει να εξασφαλίσει μόνον το 0,3% της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων κινητών τηλεφώνων

Το πρώτο έξυπνο κινητό της Sony που μπορεί να λειτουργήσει σε δίκτυο 5ης γενιάς παρουσιάστηκε χθες από την εταιρεία και φέρει την επωνυμία Xperia 1 II. Η Sony ευελπιστεί ότι με το συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορέσει να αναθερμάνει τις χειμαζόμενες δραστηριότητές της στα κινητά τηλέφωνα, εκμεταλλευόμενη τη μακρά εμπειρία της στην τεχνολογία των φωτογραφικών μηχανών και καμερών και εκείνην που αφορά οθόνες. Το Xperia 1 II διαθέτει τριπλούς φακούς, δίδοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν ευκολίες που συνήθως εντοπίζονται σε επαγγελματικές φωτογραφικές μηχανές. Η οθόνη των 6,5 ιντσών με ανάλυση 4Κ διαθέτει και τεχνολογία ΗDR, η οποία βοηθάει να γίνει πιο χτυπητή η αντίθεση άσπρου και μαύρου και να φαίνεται η εικόνα επί της οθόνης πιο ρεαλιστική.
Αισθητήρες

Ολα τα παραπάνω χαρακτηριστικά πηγάζουν από τη θητεία της Sony στους αισθητήρες των κινηματογραφικών μηχανών, τους οποίους επίσης πωλεί και σε άλλες εταιρείες κατασκευής έξυπνων κινητών. Ο ιαπωνικός όμιλος θεωρεί ότι θα λειτουργήσει θετικά η νέα συσκευή Xperia 1 II και θα ενισχύσει τις πωλήσεις από τον βραχίονα κινητών τηλεφώνων ειδικά, εφόσον τα δίκτυα της νέας τεχνολογίας 5ης γενιάς αναπτύσσονται σταδιακά σε όλον τον κόσμο. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της παγκόσμιας ένωσης των εταιρειών που παράγουν τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό ή λογισμικό, έως το 2025 η 5η γενιά θα αντιστοιχεί στο 15% των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας σε όλον τον κόσμο. Από τη δική της πλευρά η Sony το τέταρτο τρίμηνο του 2019 είδε τις πωλήσεις των έξυπνων κινητών τηλεφώνων της να μειώνονται σχεδόν 16% σε ετήσια βάση. Πάντως, ο συγκεκριμένος βραχίονας την περίοδο αυτή είχε κέρδη εν συγκρίσει με την αντίστοιχη τριμηνία του 2018, όπου εμφανίστηκαν ζημίες. Παρά ταύτα, ο ιαπωνικός κολοσσός της Sοny είχε κατορθώσει να εξασφαλίσει μόνον το 0,3% της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Counterpoint Research, ενώ εκείνες που δεσπόζουν και κυριαρχούν είναι η αμερικανική Apple, η νοτιοκορεατική Samsung και η κινεζική Huawei, όπως και η επίσης κινεζική Xiamoi και άλλες από την ίδια χώρα.

Είναι χαρακτηριστικά τα σχόλια του Πάολο Πεσκατόρε, αναλυτή τεχνολογίας, ΜΜΕ και τηλεπικοινωνιών της PP Foresight, που μίλησε στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC. «Είναι αλήθεια πως η Sony υστερεί στο πεδίο των πωλήσεων, εάν συγκριθεί με τις λοιπές στη νοτιοανατολική Ασία, διότι αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα στο πεδίο του ανταγωνισμού», διευκρινίζει ο Πεσκατόρε. «Οι ανταγωνίστριές της λανσάρουν συνεχώς νέες συσκευές με πολλά και διαφορετικά χαρακτηριστικά σε προσιτές τιμές. Και το θέμα έγκειται στο ότι ακόμα και με την τελευταία της συσκευή, Xepria 1 II, αισθάνεται πως δεν βρίσκεται ένα βήμα μπροστά αλλά πίσω. Λόγου χάριν, το κινητό δεν εμπεριέχει τη δυνατότητα λήψης εικόνας και βιντεοσκόπησης με ειδικό αισθητήρα, που προσφέρει υψηλή ανάλυση 8Κ. Κι αυτό είναι σοβαρό μειονέκτημα, εάν σκεφθεί κανείς την κληρονομιά της Sony στη δημιουργία περιεχομένου και την παραγωγή ιστοριών. Παρά το ότι η ιαπωνική εταιρεία έχει όλα τα επιμέρους κομμάτια του ψηφιδωτού, χάνει έδαφος σε όλα τα πεδία της κατασκευής συσκευών ευρείας κατανάλωσης».

Πάντως, όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ο πρόεδρος του τμήματος επικοινωνίας κινητής τηλεφωνίας της Sony Μιτσούγια Κισίντα ανακοίνωσε και τα σχέδια της εταιρεία για πρόσθετη συσκευή, που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες της φωτογραφίας και του βίντεο. Το όνομά της είναι Xperia Pro, βρίσκεται ακόμα σε στάδιο ανάπτυξης και θα έχει τη δυνατότητα απευθείας μετάδοσης εικόνων και βίντεο μέσω δικτύων 5ης γενιάς από επαγγελματικές κάμερες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ