ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Συνεργασία Ferryhopper με Aegean σε πλατφόρμα κράτησης εισιτηρίων

Mέσω της Book a ferry υπάρχει η δυνατότητα κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με πάνω από 30 ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα, στην Ιταλία και στην Τουρκία

Kathimerini.gr

Σε τροχιά ανάπτυξης εισέρχεται η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper, η οποία παρότι μετρά μόνο δύο χρόνια λειτουργίας έχει κατορθώσει το διάστημα αυτό να συνάψει σημαντικές συνεργασίες και να φθάσει να ανταγωνίζεται εταιρείες που έχουν εδραιωθεί στην αγορά των online ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Τελευταία συνεργασία είναι εκείνη με την Aegean, όπου μαζί δημιούργησαν την Aegean-Book a ferry, μία online πλατφόρμα για την κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Στόχος της πλατφόρμας είναι να προσφέρει στους επιβάτες της Aegean την επιλογή να συνεχίσουν το ταξίδι τους στα ελληνικά νησιά που δεν έχουν αεροδρόμιο. Mέσω της Book a ferry υπάρχει η δυνατότητα κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με πάνω από 30 ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα, στην Ιταλία και στην Τουρκία.

Η Ferryhopper που φιλοδοξεί να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων διαφέρει από άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά. H ειδοποιός διαφορά σε σχέση με άλλες πλατφόρμες κράτησης είναι ότι αποτελεί τη μοναδική που δίνει τη δυνατότητα συνδυασμού ακτοπλοϊκών δρομολογίων για νησιά που δεν έχουν απευθείας ακτοπλοϊκή διασύνδεση. Οπως είχε αναφέρει στην «Κ» ένας εκ των ιδρυτών της, ο Χρήστος Σπαθαράκης, η ιδέα για τη δημιουργία της εταιρείας προήλθε μετά τις ατελέσφορες προσπάθειες του ίδιου, του Παναγιώτη Σαράφη, του Βασίλη Λαχανά και του Εϊντεν Σορτ να βρουν δρομολόγιο ή ενδιάμεσο σταθμό για να μεταβούν από την Αστυπάλαια στην Ανάφη. Από αυτήν την αδυναμία εύρεσης τρόπου μεταφοράς τους από το ένα νησί στο άλλο προέκυψε και το εν λόγω εγχείρημά, σε μια περίοδο κατά την οποία οι ψηφιοποιημένες ταξιδιωτικές υπηρεσίες βρίσκονταν σε ανοδική πορεία παγκοσμίως. Παράλληλα, εκτός από τη δυνατότητα που δίνεται σε Ελληνες και ξένους τουρίστες να κλείνουν εισιτήρια για απευθείας προορισμούς κατά τον συνήθη τρόπο, η εταιρεία μέσω του island hopping προσφέρει στον χρήστη και τη δυνατότητα να οργανώσει σε μία μόνο κράτηση πολλαπλά ταξίδια.

Παρότι πλέον η αγορά έχει αρχίσει να κατακλύζεται από αντίστοιχες τεχνολογικές λύσεις, τη Ferryhopper έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν διάφοροι επενδυτές. Ενδεικτικά, φέτος δημιούργησε μία νέα μηχανή αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, την easyFerry.com για λογαριασμό της easyGroup του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου στον οποίο ανήκουν όλα τα εμπορικά σήματα easy. Ο τελευταίος μέσω της easyGroup, εισήλθε και στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας έναν περίπου μήνα μετά την ανακοίνωση της παραπάνω συνεργασίας, επενδύοντας 600.000 ευρώ μαζί με το εγχώριο επενδυτικό κεφάλαιο Metavallon VC, το οποίο ηγήθηκε της συγκεκριμένης επένδυσης. Οπως αναφέρει στην «Κ» ο κ. Σπαθαράκης, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται και ήδη σε διάστημα δύο χρόνων έχει καταφέρει να πουλήσει κοντά στο μισό εκατομμύριο εισιτήρια. Παράλληλα, οι χρήστες που επισκέπτονται την πλατφόρμα φτάνουν τις 400-500.000 μηνιαίως, ενώ η ίδια η ομάδα μετρά πλέον 26 άτομα από 12 το 2018. Μετά την επένδυση αυτή και σε συνδυασμό με τα πρώτα της έσοδα, η Ferryhopper αναμένεται μέσα στο 2019 να εδραιώσει την παρουσία της στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας, παρέχοντας εκεί τις υπηρεσίες της, ενώ σχεδιάζει μέσα στο 2020 να επεκταθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη, ήτοι στις χώρες της Βαλτικής αλλά και στη Μεγάλη Βρετανία.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Ferryhopper  |  Aegean  |  Ελλάδα  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση