ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τουρισμός: Περισσότερη προβολή για την Κύπρο το 2022

Χρειάζεται μεγαλύτερο κονδύλι η ψηφιακή καμπάνια παραδέχεται ο Υφ. Τουρισμού- στα 4 εκατ. οι τρέχουσες δαπάνες

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Αυξημένα κονδύλια κατά μερικά εκατομμύρια για την ψηφιακή προβολή της Κύπρου ως τουριστικό προορισμό αναμένεται ότι θα περιλαμβάνει ο προϋπολογισμός του Υφυπουργείου Τουρισμού για το 2022. Μιλώντας στην «Κ» ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος παραδέχτηκε ότι το κομμάτι της προβολής της χώρας έχει ανάγκη από ενίσχυση και είναι κάτι το οποίο θα ληφθεί υπόψη κατά την προετοιμασία του προϋπολογισμού.

Όπως ανέφερε ο Υφυπουργός, ο τρέχον προϋπολογισμός περιλαμβάνει περίπου 4 εκατ. για ψηφιακή διαφήμιση, ενώ τρέχει παράλληλα η προβολή της Κύπρου η οποία γίνεται από κοινού και μέσω συνεργασιών με αεροπορικές εταιρείες. Στο κόστος της προβολής περιλαμβάνεται και το σχέδιο κινήτρων της ΕΕ που ανεβάζει το ποσό γύρω στα 20 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο κρίνεται απαραίτητο να υπάρχει ολόχρονη διαφημιστική παρουσία της Κύπρου στο διαδίκτυο. «Δεν είναι αρκετά τα 4 εκατ. ευρώ για 12 μήνες προβολής, αρκούν μόνο για 6-7 μήνες. Αν θέλουμε να αλλάξουμε την εικόνα της Κύπρου στο εξωτερικό και να προβάλουμε ότι είμαστε ολόχρονος προορισμός, πρέπει να διαφημίζουμε ολόχρονα» τόνισε ο Σάββας Περδίος.

Το θέμα της προβολής της Κύπρου στο εξωτερικό ανακίνησε πρόσφατα ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου, γνωστοποιώντας την πρόθεση του να ζητήσει τον υπουργό Οικονομικών αύξηση των σχετικών κονδυλίων, ώστε να καταστεί αισθητή η παρουσία της Κύπρου στο εξωτερικό έναντι ανταγωνιστικών προορισμών.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση