ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τρ. Κύπρου - Πρωτοπορία και καινοτομία σε ένα κόσμο που μεταμορφώνεται και γίνεται ψηφιακός

Το 86.6% του αριθμού των συναλλαγών εντός και εκτός Τράπεζας Κύπρου στο τέλος Ιουλίου 2021, πραγματοποιήθηκαν μέσω ψηφιακών καναλιών

Κάθε μεγάλη επανάσταση συνοδεύεται από ένα όραμα και ανθρώπους που πιστεύουν σε αυτό. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ή digital transformation είναι η νέα μεγάλη επανάσταση της εποχής, η πρόκληση του αιώνα, είναι θέμα επιβίωσης των ανθρώπων και των επιχειρήσεων. Θα επιβιώσουν όσοι ήδη έλαβαν τα μηνύματα των καιρών και προχωρούν σε σύγχρονες τεχνολογικές καινοτομίες, στρατηγικές και στάσεις ζωής, δικής τους και των επιχειρήσεων τους.

Η Τράπεζα Κύπρου πάντοτε πίστευε στις αλλαγές, στον εκσυγχρονισμό και στην τεχνολογική πρόοδο. Ως ο καινοτόμος χρηματοοικονομικός οργανισμός της Κύπρου προέβλεψε έγκαιρα, νωρίτερα από την πανδημία του κορωνοϊού, ότι η ψηφιακή τεχνολογία είναι αναγκαιότητα και επηρεάζει τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε, επικοινωνούμε, πραγματοποιούμε τις αγορές μας. Έτσι, έγκαιρα ανέπτυξε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες.

Το Πρόγραμμα Ψηφιακής Μεταμόρφωσης επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη και υιοθετούν νέους τρόπους εργασίας για βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος. Το 2021 δικαίως χαρακτηρίζεται η χρονιά των ψηφιακών καναλιών. Με μια μεγάλη δυναμική τα digital κανάλια της Τράπεζας κέρδισαν το δύσκολο αυτό στοίχημα. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 86.6% του αριθμού των συναλλαγών που αφορούν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές εντός και εκτός Τράπεζας στο τέλος Ιουλίου 2021, πραγματοποιήθηκαν μέσω ψηφιακών καναλιών. Καταγράφηκε μια αύξηση κατά περίπου 22% από 64.6% τον Σεπτέμβριο 2017 οπόταν και εγκαινιάστηκε το πρόγραμμα ψηφιακής μεταμόρφωσης.

Παράλληλα, το 77% των ιδιωτών πελατών επιλέγουν ψηφιακά κανάλια για την εκτέλεση των συναλλαγών τους (από 59.6% τον Σεπτέμβριο 2017), ενώ στα τέλη Ιουλίου 2021, οι ενεργοί χρήστες της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και οι ενεργοί χρήστες QuickPay αυξήθηκαν επίσης κατά 18% και 53% αντίστοιχα σε ετήσια βάση. Ο υψηλότερος αριθμός χρηστών QuickPay, μέχρι στιγμής, καταγράφηκε τον Ιούλιο του 2021 με 112 χιλιάδες ενεργούς χρήστες. Αντίστοιχα, ο υψηλότερος αριθμός πληρωμών QuickPay για τη χρονιά καταγράφηκε τον Ιούλιο 2021 με 321 χιλιάδες συναλλαγές.
Η Τράπεζα δεν σταματά εδώ. Ως μέρος του Προγράμματος Ψηφιακής Μεταμόρφωσης προωθεί συνεχώς την εισαγωγή νέων τεχνολογιών και εργαλείων, καταγράφοντας ήδη μια πρωτοφανή επιτυχία με τη λειτουργία του μεγαλύτερου σύγχρονου καταστήματος, την 1bank, η οποία παρουσιάζει μια αυξητική τάση χρηστών. Ακόμη και αυτοί που διστάζουν έχουν πειστεί ότι, μέσω της υπηρεσίας, μπορούν να πραγματοποιούν όλες σχεδόν τις τραπεζικές τους συναλλαγές από την άνεση του γραφείου ή του σπιτιού τους, χωρίς ταλαιπωρία, με μειωμένες χρεώσεις ή δωρεάν.

Ακόμη, οι συνδρομητές της 1bank και οι χρήστες του BoC Banking App με λίγα κλικ πραγματοποιούν πληρωμές λογαριασμών κοινής ωφελείας, φορολογίες, και μεταφορές χρημάτων ενώ, μέσω του Mobile Banking app, γίνονται νέοι πελάτες μόνο από το κινητό, χωρίς να επισκεφτούν το κατάστημα. Δημιουργούν online άνοιγμα λογαριασμού νέου ιδιώτη πελάτη και επωφελούνται: άνοιγμα λογαριασμού e-Instant και Mastercard Classic Debit συνδεδεμένης με τον e-Instant και άνοιγμα 1bank συνδρομής και καθορισμό κωδικού πρόσβασης για Internet, Mobile Banking και QuickPay.

Pay as you go

Οι μέρες που οι καταναλωτές ανησυχούσαν για το πορτοφόλι τους φεύγοντας από το σπίτι, έχουν περάσει οριστικά. Τώρα, το πορτοφόλι του καθενός βρίσκεται όπου τον βολεύει: στην τσέπη του (εκσυγχρονισμένες κάρτες με κάθετο σχεδιασμό), στο κινητό του τηλέφωνο (BοC Wallet, Apple Pay), ή στον καρπό του χεριού του (Garmin Pay και Fitbit Pay).
Οι χρήστες των συσκευών iOS έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν με το iPhone τους καταχωρώντας την κάρτα τους στο Apple Wallet, και αυτοί με λειτουργικό σύστημα Android μπορούν να κατεβάσουν το αναβαθμισμένο BoC Wallet από το Play Store. Προσθέτουν απλά την κάρτα τους στο Wallet και πληρώνουν με το κινητό μόνο με μια κίνηση.

Πληρωμές με έξυπνα ρολόγια

Οι ανέπαφες πληρωμές δεν γίνονται μόνο με το κινητό τηλέφωνο αλλά και με τα «έξυπνα» ρολόγια Garmin Pay και Fitbit Pay. Οι λάτρεις των σπορ και της τεχνολογίας φορούν το ρολόι τους και πληρώνουν εύκολα και με ασφάλεια, όπου κι αν βρίσκονται.
Τους τελευταίους μήνες, η Τράπεζα προσφέρει μέσω της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά νέες δυνατότητες στους πελάτες της. Αρχικά, διατέθηκε η δεύτερη φάση της ψηφιακής αναθεώρησης και ενημέρωσης των προσωπικών δεδομένων (KYC), η οποία περιλάμβανε τη διαδικασία αυτόματης αναγνώρισης ταυτότητας. Οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο χωρίς τον έλεγχο από τραπεζικό υπάλληλο, εξοικονομώντας λειτουργικά έξοδα. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αγοράζουν ασφαλιστικά προϊόντα κατοικιών και οχημάτων από τις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου, μέσω μιας εύκολης διαδικασίας στην εφαρμογή της Τράπεζας για κινητά τηλέφωνα.

Η Τράπεζα Kύπρου, όλο και περισσότερο, κινείται ως ηγέτης των ψηφιακών εξελίξεων καλλιεργώντας ταυτόχρονα την ψηφιακή κουλτούρα στους ανθρώπους της, στους πελάτες της και σε ολόκληρη την κοινωνία της Κύπρου. Γνωρίζει πως όσοι προσαρμόζονται στις αλλαγές, θα επιβιώσουν και θα αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση και για τους υπόλοιπους.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X