ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η Ryanair λέει αντίο στα εισιτήρια των 9,9 ευρώ

Γιατί δεν θα βρίσκετε πια αεροπορικά εισιτήρια σε τιμές λεωφορείου

Money Review

Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, η Ryanair Holdings Plc κατασκεύασε το επιχειρηματικό της μοντέλο, πάνω στα χαμηλά ναύλα, σε τιμή ίση με αυτή ενός εισιτηρίου λεωφορείου. Καθώς οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στα αεροπλάνα της μετά την πανδημία, ο ιρλανδικός αερομεταφορέας έχει ένα μήνυμα για τους πελάτες του: οι μέρες των εξαιρετικά χαμηλών ναύλων μπορεί να έχουν τελειώσει.

Σε ένα σχόλιο μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Οικονομικός Διευθυντής, Neil Soharan είπε ότι οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τα ναύλα, καθώς οι κρατήσεις αυξάνονται την καλοκαιρινή περίοδο. Αυτό σημαίνει ότι αυτό που ήταν προηγουμένως το τυπικό εισιτήριο των 9,99 € μπορεί τώρα να κοστίζει το διπλάσιο, σημείωσε.

«Οι μέρες των 9.99 είναι πιθανώς πίσω μας για κάποιο χρονικό διάστημα», είπε ο Soharan σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.

Οι τιμές των εισιτηρίων σε όλο τον κλάδο έχουν αυξηθεί, εν μέρει λόγω της έντονης ζήτησης για καλοκαιρινές αποδράσεις, αλλά και λόγω της σπανιότητας αεροσκαφών, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν παραγγελίες για νέα μοντέλα. Η ανταγωνίστρια της Ryanair EasyJet Plc αναβάθμισε την πρόβλεψή της για τα κέρδη της, λέγοντας ότι οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια και οι αερομεταφορείς όπως η Deutsche Lufthansa AG και η Air France-KLM, έχουν δει πελάτες αναψυχής να συνωστίζονται στο business-class τμήμα της καμπίνας.

Περιορισμένα θετικές οι οικονομικές προβλέψεις

Ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους, με έδρα το Δουβλίνο, ανέφερε κέρδη μετά από φόρους 1,43 δισ. ευρώ για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου, έναντι ζημιών 355 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Επιπλέον, η Ryanair αναμένει ότι ο λογαριασμός καυσίμων της θα είναι 1 δισ. ευρώ υψηλότερος, το τρέχον οικονομικό έτος, λέγοντας ότι τα υψηλότερα έσοδα θα αντισταθμίσουν το άλμα.

«Πιστεύουμε ότι θα έχουμε αρκετά κέρδη, με βάση αυτά που βλέπουμε, για να καλύψουμε τα έξοδα στα καύσιμα και στη συνέχεια θα τα αυξήσουμε ελαφρώς», δήλωσε ο Sorahan, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Ο Οικονομικός Διευθυντής σημείωσε ότι είναι βέβαιος ότι η εταιρεία θα πετύχει τον στόχο της να μεταφέρει 185 εκατ. επιβάτες φέτος, ακόμη και αφού η Ryanair προειδοποίησε στη δήλωσή της ότι ο αριθμός μπορεί να είναι ελαφρώς χαμηλότερος λόγω καθυστερήσεων στην Boeing Co., τον μοναδικό προμηθευτή των αεροσκαφών της. Η αεροπορική εταιρεία μετέφερε 168,6 εκατ. επιβάτες το οικονομικό έτος που μόλις τελείωσε, αύξηση 74%.

Ο Sorahan ανέφερε ότι τα βοηθητικά έσοδα για υπηρεσίες, όπως η προτεραιότητα επιβίβασης και το φαγητό κατά την πτήση, ήταν «πολύ ισχυρά», φτάνοντας στα 23 ευρώ ανά επιβάτη, από 19 ευρώ πριν από την πανδημία.

Υπενθυμίζεται ότι αυτόν τον μήνα, η αεροπορική παρήγγειλε έως και 300 αεροσκάφη Boeing 737 Max καθώς στοχεύει το 30% της ευρωπαϊκής αγοράς αεροπορικών ταξιδιών μέχρι το 2034.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Money Review

Money Review: Τελευταία Ενημέρωση