ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 16:04
22°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Οικονομία

Μείον 400 υπάλληλοι και 13 καταστήματα στην Τράπεζα Κύπρου

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Πρώτη στη λίστα η μείωση κόστους για τις τράπεζες – Τα σημεία εξυπηρέτησης θα καταργηθούν μέχρι το τέλος του 2019

Συνεχίζοντας το πλάνο της αναδιάρθρωσης και της ψηφιακής της μεταμόρφωσης, η Τράπεζα Κύπρου προχωρεί στη μείωση του προσωπικού και των καταστημάτων της.

Ηδη με το σχέδιο της εθελούσιας εξόδου 400 υπάλληλοι θα αποχωρήσουν λαμβάνοντας και τη σχετική αποζημίωση. Ο αριθμός αυτός ενδέχεται να αυξηθεί αφού η τράπεζα θα κάνει και αύριο δεκτές αιτήσεις υπαλλήλων που επιθυμούν να αποχωρήσουν στο πλαίσιο του σχεδίου. Ταυτόχρονα, στόχος της Τράπεζας είναι η μείωση κατά δεκατριών των υποκαταστημάτων που διατηρεί στο νησί έως το τέλος του χρόνου.

Το πλάνο, όπως έχει ορίσει η ίδια, επικεντρώνεται σε τρεις στρατηγικούς άξονες. Πρώτον στην ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη, δεύτερον στην βελτίωση εσωτερικών διαδικασιών και τρίτον στην
εισαγωγή νέων τρόπων εργασίας για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος. Βάσει υπολογισμών της «Κ», το προσωπικό των τραπεζών είχε μειωθεί κατά 3.540 άτομα από τις αρχές του 2013 έως και το 2018 μετά το κλείσιμο της ΣΚΤ. Από αύριο Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019, ο αριθμός αυτός θα πρέπει να υπολογίζεται στις 4.000. Γενικότερα, Από την αρχή του 2013 έχουν τρέξει 10 σχέδια εθελούσιας εξόδου.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει ενωπιόν της η Τράπεζα και που ανα καιρούς έχει δημοσιεύσει, η υιοθέτηση των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών συνεχίζουν να αυξάνονται και να αποκτούν δυναμική. Βάσει των στοιχείων που έχει δημοσιοποιήσει, το 75% των συναλλαγών που αφορούν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές εντός και εκτός Τρ. Κύπρου, εκτελούνται μέσω ψηφιακών καναλιών. Όσον αφορά τη χρήση της τραπεζικής εφαρμογής για κινητά, στα αποτελέσματά της αναφέρει πως ο αριθμός των ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 54% από τον Ιούνιο-2017, ενώ ο μέσος μηνιαίος αριθμός συνδέσεων ανά πελάτη αυξήθηκε επίσης κατά 44% κατά την ίδια περίοδο.

Το κόστος προσωπικού σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Τράπεζας ανήλθε σε 112 εκατ. για το πρώτο εξάμηνο του 2019, αυξημένο κατά 9% σε ετήσια βάση (σε σύγκριση με €102 εκατ. για το α’ εξάμηνο 2018) κυρίως λόγω της αύξησης της συνεισφοράς του εργοδότη προς το ταμείο κοινωνικών ασφαλίσεων από την αρχή του έτους, καθώς και της έναρξης καταβολής εισφορών από τον εργοδότη στο Γενικό Σύστημα Υγείας από τον Μάρτη 2019. Το κόστος προσωπικού για το β’ τρίμηνο 2019 ανήλθε σε 56 εκατ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ