ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 18:13
22°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Πολιτισμός

Βραβεύσεις με νόημα στα τηλεοπτικά Bafta

Newsroom Κ, Αθήνα

Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έμειναν έκπληκτοι με την τριπλή βράβευση του «Killing Eve»

ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΧΑΡΜΠΗΣ. Οπως στα περισσότερα πράγματα, έτσι και στην τηλεόραση, η Βρετανία έχει τους δικούς της τρόπους και κώδικες, τόσο στις επιλογές όσο και στις βραβεύσεις του περιεχομένου της. Αυτό φάνηκε και το βράδυ της Κυριακής στην τελετή απονομής των τηλεοπτικών Bafta, τα οποία, όπως είναι λογικό, έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία στα χρόνια της δεύτερης έκρηξης της μικρής οθόνης.

Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έμειναν έκπληκτοι με την τριπλή βράβευση του «Killing Eve», για παράδειγμα, το οποίο κέρδισε τις διακρίσεις για την καλύτερη δραματική σειρά, τον πρώτο (Τζόντι Κόμερ) αλλά και τον δεύτερο (Φιόνα Σο) γυναικείο ρόλο. Βασικός αντίπαλος της σειράς θεωρούνταν το δημοφιλέστατο «Bodyguard» –πρώτο σε τηλεθέαση– με τον Ρίτσαρντ Μάντεν, ωστόσο έφυγε με άδεια χέρια, προς όφελος ενός σόου με πολύ ισχυρή γυναικεία ταυτότητα και την ταχύτατα ανερχόμενη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ («Fleabag») στο δημιουργικό τιμόνι. Θέμα του είναι η κόντρα-κυνηγητό μεταξύ δύο τρομερά δυναμικών γυναικών: μιας πράκτορα των μυστικών υπηρεσιών και μιας επαγγελματία δολοφόνου.

Αντιδράσεις όμως υπήρξαν και σε άλλες βασικές κατηγορίες, όπως αυτή της καλύτερης μίνι σειράς, όπου αναδείχθηκε το (ομολογουμένως εξαιρετικό) «Patrick Melrose», με τον πρωταγωνιστή του Μπένεντικτ Κάμπερμπατς να παίρνει επίσης το αντίστοιχο έπαθλο για την ερμηνεία του. Η σειρά του Sky προκρίθηκε έναντι του επίσης πολύ αξιόλογου αλλά ίσως υπερβολικά «άβολου» πολιτικά «Α Very English Scandal» του ΒΒC, ειδικά αν λάβουμε υπ’ όψιν τις περιστάσεις αυτή τη στιγμή στο Νησί. Από τους πρωταγωνιστές πάντως του τελευταίου Χιου Γκραντ και Μπεν Γουίνσο, ο δεύτερος έφυγε με το βραβείο β΄ ανδρικού ρόλου.

Στα υπόλοιπα τώρα των βραβεύσεων, δεν υπήρξαν άλλες εκπλήξεις, εκτός ίσως από εκείνη στην κατηγορία της τηλεταινίας. Εκεί το Bafta πήγε στο δραματικό και κοινωνικά φορτισμένο «Killed by my debt», σε μια κίνηση δισταγμού (;) προς τις διαδικτυακές πλατφόρμες, με δεδομένο πως στην ίδια κατηγορία υποψήφιο ήταν και το πρωτοποριακό «Black Mirror: Bandersnatch» του Netflix.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Συνδεθείτε

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ