ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ «Tracing Now»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Το Κέντρο Παραστατικών Τεχνών ΜΙΤΟΣ παρουσιάζει τις επιβεβαιωμένες επερχόμενες δράσεις του για το 2021, κάτω από τη γενική θεματική Tracing Now. Αυτή η θεματική προκύπτει, όπως αναφέρει το Κέντρο προκύπτει ως μια επείγουσα ανάγκη να διαπραγματευτούμε το παρόν ώστε να μη χαθεί μέσα στην αναβολή μελλοντικού χρόνου. Το Κέντρο σύντομα θα ανακοινώσει και τις συμμετοχές για το φετινό πρόγραμμα φιλοξενίας theYard.Residency.21, το οποίο θα υλοποιηθεί κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους και θα περιλαμβάνει τις δράσεις που δεν κατάφεραν να υλοποιηθούν το 2020. Στον νέο προγραμματισμό επίσης περιλαμβάνονται οι δύο νέες συμπαραγωγές με τις σκηνοθέτιδες Γιολάντα Χριστοδούλου και Εβίτα Ιωάννου, μια συνεργασία με το φεστιβάλ BufferFringeFestival 2021 και νέες δουλειές που αφορούν στο θέατρο, την performance και γενικότερα τις παραστατικές τέχνες.

Αυτή την περίοδο ετοιμάζεται μια ψηφιακή θεατρική δράση, βασισμένη στο αριστουργηματικό κείμενο του Διονύσιου Σολωμού «Η Γυναίκα της Ζάκυθος», που συμπίπτει χρονικά με την επέτειο για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τον Τουρκομαχαλά, που συμβάλλει στην συζήτηση και πρακτική: πως η τέχνη μπορεί να αποτελέσει κοινωνικό εργαλείο. Πρόκειται για μια «ξενάγηση» στο δυτικό μέρος της πόλης της Λεμεσού –τη συνοικία των Τ/κ της πόλης– μια υποβαθμισμένη περιοχή με πολλά ενδιαφέροντα, ετερόκλητα και ιστορικά στοιχεία, με έμφαση στη σημερινή ταυτότητα των κατοίκων και τη χρήση του χώρου. Η νέα χρoνιά φέρνει μαζί της και την έγκριση προγράμματος Erasmus+ με τίτλο Developing DigitalSkillsforYoungActorsandYoung Performing Arts Technicians in the era of pandemic με διάρκεια δύο χρόνων και σε συνεργασία με άλλους τέσσερις εταίρους. Όπως επίσης, την κινηματογραφημένη παράσταση Πεθαίνω σαν Χώρα, ένα κείμενο του Θεσσαλονικιού συγγραφέα Δημήτρη Δημητριάδη σε σκηνοθεσία Έλενας Αγαθοκλέους, που θα λειτουργήσει ως σχόλιο για τον ρόλο του θεάματος και της εικόνας.

Τέλος, προγραμματίζονται σειρά παραστάσεων για δύο παραγωγές σε σκηνοθεσία Έλενας Αγαθοκλέους, που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τη διαδρομή τους κατά την προηγούμενη χρονιά. Η πρώτη είναι το Σάββατο του Λαζάρου που θα παρουσιαστεί σε Λεμεσό και Λευκωσία, και βασίζεται στην ιστορία του Λαζάρου των Γραφών. Ο Λάζαρος ο δίκαιος, ο φίλος του Ιησού, αρρώστησε και πέθανε. Αυτός ο τετραήμερος θάνατος και η ανάσταση που ακολούθησε, σύμφωνα με την Ορθοδοξία ήταν για να φανερωθεί η δύναμη του θεού. Σε ένα εθελούσιο εγκλεισμό και παρόντα χρόνο, μια μπάντα (ηθοποιός και δύο μουσικοί) συνθέτουν μια νεωτερική τραγωδία που καλείται και πάλι να εκπληρώσει την προσδοκία της αναστάσεως.

Η δεύτερη παράσταση είναι τα Μαντάτα που βασίζεται στο μεσαιωνικό Χρονικό του Λεοντίου Μαχαίρα και προγραμματίζεται για κοινότητες και χωριά.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέατρο-Χορός: Τελευταία Ενημέρωση