ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 00:08
26°
ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΔΙΑΝΟΜΗ
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Υγεία

Pilates χωρίς εξοπλισμό: Αυτά τα home workouts είναι ό,τι πρέπει

Newsroom K

Ετοιμάσου για τα πιο δυναμικά workout του Instagram που γυμνάζουν ακόμα και τους πιο «παραμελημένους» μύες του σώματός σου

Δεν υπάρχει λόγος να παραμελήσεις την γυμναστική σου αυτές τις μέρες, θα λέγαμε μάλιστα ότι είναι από τις καλύτερες δραστηριότητες που μπορείς να επιλέξεις για να περάσει η ώρα και να κάνεις καλό στο σώμα σου. Εξάλλου ο χρόνος είναι άφθονος και δεν υπάρχει καθόλου χώρος για δικαιολογίες! Εάν δεν είσαι από αυτές που έσπευσαν να εξοπλίσουν το σπίτι τους με εξοπλισμό γυμναστηρίου γιατί δεν πρόλαβαν ή δεν το σκέφτηκαν νωρίτερα ή απλά αγαπάς την μεταμόρφωση που βλέπεις στο σώμα σου όταν παρακολουθείς εντατικά μαθήματα pilates, τότε προτείνουμε να συνεχίσεις τη συνήθεια που σου έγινε λατρεία ακόμα και στην άνεση του σπιτιού σου! Γιατί; Διότι αν υπάρχει μια μέθοδος που μας κάνει να ιδρώνουμε, να γυμναζόμαστε και να βελτιώνουμε τη στάση του σώματός μας χωρίς να σηκώσουμε ούτε ένα βαράκι, αυτό είναι το pilates! Εάν όμως είσαι new to this μην πάρεις το pilates “χαλαρά” γιατί δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγετε.

Κάνε scroll down λοιπόν και δες τα mini tutorials που σου προσφέρει το Instagram για την σωματική σου άσκηση. Eάν θέλεις να μεγαλύτερη σε διάρκεια videos τότε μπορείς κάλλιστα να απευθυνθείς στο Youtube.

 

 
 
 
View this post on Instagram

POWER PILATES! . A simple yet effective workout! This is a full body session and you will feel the burn, trust me . Pilates helps with strength, flexibility, balance and posture . EXERCISES: . Plie Squat Side Lunge x10 each side (20 total) . Single Leg Deadlift x10 each side . Half Roll Down Oblique Twist x10 each side . Single Leg Stretch to Scissor Kick x10 each side (grab your knee, calves or ankles . Ab Tricep Dip / High to Low Boat x15 (see which one you can do!) . Bridge x30 (SQUEEZE TOOSHIES!) . Side Kicks / Tennis ball circles/ Pulses x10 each (lay on side for beginner option) . Straight Donkey Kicks / Rainbows x10 each . X Lift Pull Back x10 . Repeat 3 times and see how you feel Give it a go and don't forget to tag your workout buddies . Music: You Know by Jef . Wearing: @lornajaneactive . Mat: @gaiam . #pilates #pilatesworkout #pilateshomeworkout #homeworkout #fitness #workout #abworkout #health #joy #strength #flexibility #balance #powerpilates #squats #lunges #coreworkout #oblique #gluteusmedius #glutes #donkeykick #lornajane #gaiam

A post shared by Babs Leyten (@babsleyten) on

 
 
 
View this post on Instagram

On Mondays we focus on glutes Not only for aesthetic reason, this is an important area of your body that helps you to keep stability and help you mobilise certain joints. Strong glutes are important for: Opens your lower back Stabilises pelvis Helps to keep hips more open Increases movement in the hip joint They are difficult muscles to activate and if you spend a lot of time in a seated position, exercises that target glutes might be a great option . . . . . . #glutesexercises #strongglutes #glutes #pilatesglutes #bumexercises #exerciseathome #pilateshomeworkout #homeworkout #pilatesathome #homeexercise #strongcore #pilatesmat #matpilatesexercises #pilatesinstructor #pilatesworkout #pilatesbeginner #pilatesbumexercises #wellness #healthylifestyle #healthylife #onlinepilateslasses #onlinepilates #pilatesonline #pilates #virtualpilatesclasses #gluteusexercises #buttexercices #pilatesinspiration #pilatesvideos

A post shared by Kasia Pilates (@kwpilates) on

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ