ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 
Τελευταία Ενημέρωση: 09:37
18°
Kλασικά και αγαπημένα Jazz, blues, swing, easy listening τραγούδια επιλεγμένα από την «Κ».
ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Ελένη Ξένου

Ούτε να πεθάνει κανείς

Της Ελένης Ξένου

Της Ελένης Ξένου

twitter

Μη θίξουμε τα «ιερά και τα όσια» της Εκκλησίας μας, αγαπητοί βουλευτές του ΔΗΣΥ (και ΔΗΚΟ) σωστά; Και προκειμένου να μην τα θίξουμε, διότι προφανώς έχουμε κάποιον συμφέρον να μην τα θίξουμε, βγαίνουμε στη Βουλή και παριστάνουμε τους «ηθικολόγους», λέγοντας διά στόματος του κ. Ανδρέα Κυπριανού ότι η «Εκκλησία λειτουργεί απόλυτα σωστά και δουλεύει άψογα και ότι πρέπει να την αφήσουμε να διαχειρίζεται τα του οίκου της».

Και μ’ αυτό το τόσο «ευφάνταστο» επιχείρημα θεωρείτε ότι δικαιολογείτε επαρκώς την από μέρους σας απόρριψη της τροποποιητικής πρότασης νόμου, που κατέθεσαν ΑΚΕΛ, Οικολόγοι και Συμμαχία Πολιτών, προκειμένου να αλλάξει ο νόμος-έκτρωμα περί εισφορών αντί στεφάνων και να σταματήσουν επιτέλους τα ευτράπελα στις κηδείες με τις εκκλησιαστικές επιτροπές να καταχρώνται της εξουσίας τους. Χωρίς καν να σας περνάει από το νου –γιατί άραγε;– πως μ’ αυτή σας τη στάση το μόνο που κατοχυρώνετε είναι το δικαίωμα της Εκκλησίας να διαχειρίζεται πέρα από τα του οίκου της και τα του δικού μας οίκου. Τα του οίκου του κράτους και του κάθε πολίτη.

«Aν αναλογιστούμε τα οικόπεδα της Γεροσκήπου και τις απειλές του μακαριότατου και αν ανατρέξουμε στις πιο πρόσφατες του δηλώσεις ότι οι καθηγητές μας θέλουν βίτσα.»

Αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά πως δεν έχετε τα κότσια, ούτε βέβαια και το πολιτικό ανάστημα να τραβήξετε επιτέλους εκείνη τη γραμμή, η οποία να διαχωρίζει το κράτος από την Εκκλησία και να προστατεύει τους πολίτες από αυτή τη συγκεκριμένη Εκκλησία, η οποία, παρότι ο κ. Κυπριανού θεωρεί ότι λειτουργεί άψογα, ο σκεπτόμενος πολίτης κάθε άλλο παρά άψογα θεωρεί τα «κατορθώματά» της. Τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του αρχιεπισκόπου, τους κατά καιρούς ρατσιστικούς του λόγους, την «απαίτησή» του να καθορίζει τα της παιδείας μας και όλα τα αναχρονιστικά παραληρήματα που κατά καιρούς εξαπολύει, αφήνοντας άναυδους όσους έχουν ακόμα δύο δράμια νου και μπορούν να αντιληφθούν ότι πόρρω απέχει τόσο η εικόνα του, όσο και ο λόγος του από αυτό που θα έπρεπε να πρεσβεύει η Εκκλησία.

Και ο κατάλογος δεν έχει βέβαια τελειωμό, αν αναλογιστούμε τα οικόπεδα της Γεροσκήπου και τις απειλές του μακαριότατου και αν ανατρέξουμε στις πιο πρόσφατες του δηλώσεις ότι οι καθηγητές μας θέλουν βίτσα. Το άψογο, λοιπόν, που βλέπει ο κ. Κυπριανού είναι ένα ερώτημα, το οποίο πραγματικά χρήζει επιστημονικής ανάλυσης. Όπως επίσης και το γιατί θεωρεί ότι μπορεί να μας πείσει πως αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος να «παραχωρήσει» ο κάθε πολίτης το αναφαίρετο δικαίωμά του να αποφασίζει πού θα δοθούν εισφορές στη μνήμη του αγαπημένου του εκλιπόντα.

Αντ’ αυτού ο άμοιρος πολίτης για να μη θίξει ο ΔΗΣΥ τα του οίκου της «άψογής» μας Εκκλησίας, θα πρέπει να επαφίεται στην κρίση της εκάστοτε εκκλησιαστικής επιτροπής για το πού θα δοθούν οι εισφορές, ακόμα και στην περίπτωση που ο εκλιπών μπορεί και να είχε άλλη επιθυμία. Με απλά λόγια ούτε να πεθάνει κανείς με αξιοπρέπεια σ’ αυτό το κράτος δεν μπορεί. Και γιατί; Διότι ένα τσούρμο βουλευτές δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αντιληφθούν πως εδώ δεν πρόκειται για γάμους και πανηγύρια, αλλά για τον θάνατο ενός ανθρώπου.

Και όταν πρόκειται για τον θάνατο οφείλουν να υπερβούν τους μικροκομματικούς τους εαυτούς και τις «ιερές» πιέσεις και να σεβαστούν το δικαίωμα του καθενός να κηδεύει τον άνθρωπό του όπως εκείνος επιθυμεί, χωρίς να πρέπει να περάσει από την «εξουσία» της όποιας εκκλησιαστικής επιτροπής που –μην ξεχνιόμαστε– υπάγεται στις βουλές του συγκεκριμένου αρχιεπισκόπου.

Από πού και ως πού, αγαπητοί βουλευτές, οι εισφορές είναι θέμα της Εκκλησίας; Ακόμα κι αν ήταν αυτή «άψογη», όπως εσείς θεωρείτε, δεν παύει η κατάθεση εισφορών να αποτελεί δικαίωμα των συγγενών του αποθανόντος. Πόσω μάλλον όταν πόρρω απέχει από τον χαρακτηρισμό «άψογη» εδώ και χρόνια. Θα έπρεπε κανονικά να ντρέπεστε, αγαπητοί βουλευτές, αλλά υποθέτω πως οι «ιερές πιέσεις» είναι πιο ισχυρές ακόμα και από την ηθική της ντροπής.

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ